Beantwoorden
Ward1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Netjes! It's your fifth party! Primeur!

wigo 5gb naar 10gb

Hoi iedereen,

 

Ik heb net gemerkt dat wigo 5gb niet meer bestaat. Dat is nu 10 gb geworden voor dezelfde prijs.

Wanneer worden bestaande klanten overgeschakeld naar die 10 gb, of moeten we dat zelf doen.

Wel jammer dat Telenet hierover niet heeft gecommuniceerd.

 

Ward

0 Likes
6 reacties
Sieben563
Freshman Meerweter
Berichten: 56
Smile! Goed bezig! π-DAY! O dierbaar België..

wigo 5gb naar 10gb

Hallo

 

Ik had dit zelf ook gemerkt dat mijn wigo van 10 gb naar 15 gb is gegaan. Daarom had ik is contact opgenomen met telenet hierover en ze zeiden mij dat dit eigenlijk nog niet helemaal op punt was en dat we binnen 2 weken is moesten terug bellen om het nog is te vragen.

Vind het ook jammer dat ze hier niets over gecommuniceerd hebben.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

wigo 5gb naar 10gb

Ik kan me vergissen (ik heb geen WIGO), maar voor zo ver ik weet is dit wel degelijk gecommuniceerd door TN. Voor vragen en opmerkingen kan je terecht in het WIGO 2.0 forum: https://www.netweters.be/t5/WIGO-2-0/bd-p/WIGO2


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
VincentD
Ex-Moderator
Berichten: 193
Lees je nog iets anders? ;-) De vernieuwde WIGO? Even demarreren... Lezersgoud. Respect!

wigo 5gb naar 10gb

Alle bestaande WIGO klanten zullen nog een uitnodigingsmail krijgen om over te schakelen naar de nieuwe WIGO.

 

Als je niet kan wachten om over te schakelen, mag je ons gerust contacteren via Facebook, Twitter of telefonisch op dit nummer: 015/66.66.66. Dan zorgen wij ervoor dat je deze mail zo snel mogelijk ontvangt.

Vincent

"I've tried absolutely nothing and I'm all out of ideas."
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Sieben563
Freshman Meerweter
Berichten: 56
Smile! Goed bezig! π-DAY! O dierbaar België..

wigo 5gb naar 10gb

@VincentD

Sorry als ik wat te snel heb geoordeeld over de communicatie, maar had dit gewoon op jullie site gezien, maar zelf nog niets van ontvangen. En vanaf wanneer zijn deze aanpassingen van toepassing? Want tegen mij werd pas binnen 2 weken gezegd.

0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

wigo 5gb naar 10gb

@Sieben563 Je kan ook gewoon bellen naar de helpdesk en zeggen dat je wil overschakelen.... Dat heb ik 2 weken geleden gedaan en het is in orde geraakt.

Maar denk niet dat het zonder horten of stoten gaat gaan, er zitten nog een beetje kinderziektes in de administratie en in de nieuwe MijnTelenet 🙂


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Sieben563
Freshman Meerweter
Berichten: 56
Smile! Goed bezig! π-DAY! O dierbaar België..

wigo 5gb naar 10gb

Had ik ook gedaan en ze zeiden dat ik over 2 weken moest terug bellen. Maar het is nu inorde ben naar de telenet winkel geweest, moest er toch zijn voor een nieuwe AP van telenet.

0 Likes