Check and Smile zegt dat "het netwerk niet optimaal is". Als ik 'Zo los je 't op' klik, komt de tekst "Er is een probleem met je aansluiting dat alleen een Telenet-technicus kan oplossen. Wees gerust, je kan meteen een afspraak maken om je netwerk gratis te laten herstellen." Als ik dan op 'Ik wil een afspraak maken!' klik, dan kwam gisteren de melding dat er iets mis is gegaan en dat geen afspraak gemaakt kan worden. Vandaag komt er een melding "Je hebt al een afspraak".
Op MyTelenet staat enkel een geannuleerde afspraak van vorig jaar. Ik heb hiervoor naar de klantendienst gebeld, en men zegt dat ik inderdaad geen afspraak heb, en dat ik nu telefonisch een afspraak kan maken, "maar dat kan extra kosten met zich meebrengen, dat hangt van het oordeel van de technieker af." Niet gratis dus. Wat nu?
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Check and Smile, probleem, maar kan geen afspraak maken
... Meer weergeven