wginneke
Freshman Weetjesweter
wginneke
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
24-10-2024
10:03
|
Lid sinds: 04-12-2014
Datum laatste bezoek: 24-10-2024 10:03
Ranking
Freshman Weetjesweter
24-10-2024
09:03
Wij hebben het ook nog regelmatig voor als we op reis via de browser willen kijken. Laatste keer de bypass-methode, die hier onlangs werd voorgesteld, toegepast (een stukje kijken via de app en dan in de browser via verder kijken) en dit werkt inderdaad alhoewel het omslachtig is. Maar zolang telenet het probleem niet ten gronde oplost, zullen we er mee moeten leven zeker.
... Meer weergeven
30-06-2024
22:57
Kleine update: vanavond in Zweden weer problemen om via laptop tv te kijken. Eerst een opgenomen aflevering van blackwater (bbcfirst) gekeken zonder problemen. Daarna nog even sportweekend proberen te kijken (via terugkijkTv): eventjes het "EEN"-scherm en daarna error 1001, het journaal ervoor en het weerbericht erna lukken wel. Weer de door telenet aangehaalde restricties? Ik denk het niet! Want gelukkig is er nog Vrtmax dat de uitzending zonder problemen en restricties afspeelde. Nog maar eens doorgegeven aan telenet, maar dat zal wel weer niets uithalen 😞
... Meer weergeven
20-06-2024
17:26
Dat is inderdaad het zoveelste bewijs dat het niets met rechten te maken heeft, maar of dat een aanzet is om bij telenet iemand op dit probleem te zetten om de echte oorzaak te vinden, is nog maar de vraag.
... Meer weergeven
18-06-2024
08:36
1
Dat is ook een van de mogelijke oorzaken die men bij de klantendienst aanhaalt maar waarom kan ik aflevering 1 van een reeks niet zien en aflevering 2 wel? Die beperkingen gelden dan toch voor de ganse reeks!
... Meer weergeven
17-06-2024
21:44
ondertussen weer maar eens hetzelfde probleem: ik zit nu in Scandinavië en dezelfde problemen doen zich weer voor. Klantendienst nog maar eens gecontacteerd, terug dezelfde voorstellen die nog nooit werkten gekregen en wat "wilde gokjes" om nog eens te proberen. M.a.w. ze weten het zelf niet. Nu vraag ik mij af of dit soort problemen zich ook bij de "concurrentie" (orange, Belgacom,...) voordoen. Indien niet ligt daar misschien de oplossing 😉
... Meer weergeven
19-02-2024
11:03
1
Het zal inderdaad wel met de browser te maken hebben (de app op smartphone werkt perfect) maar volgens mij situeert het probleem zich niet aan de client-side maar eerder bij het aanbieden, want ik heb al geprobeerd met andere browsers (edge, Firefox, brave..., incognito en normaal, met geclearde cache...) en de gezien de problemen bij anderen ook in die richting wijzen. Maar of telenet hiervoor de oplossing gaat/kan bieden?
... Meer weergeven
18-02-2024
09:26
Ik zit met hetzelfde probleem, ook regelmatig de foutmelding "geen verbinding". Ik heb het probleem vorige maand nog eens doorgegeven aan telenet, een hoop testen e.d. gedaan en er is een dossier voor opgemaakt maar voor de rest blijft het heel stil. Ik heb ze toen een aantal details meegegeven van de problemen, met het idee dat ze ergens in hun logs iets terug zouden kunnen vinden maar nog steeds geen reactie. Volgens mij zit het probleem in ieder geval aan de kant van de aanbieder want het zit hem enkel via de website telenet.tv, de app werkt perfect. Maar de oorzaak is blijkbaar moeilijk te achterhalen. Ondertussen behelpen we ons maar 😢.
... Meer weergeven
18-03-2021
19:12
Ik krijg al een tijdje heel wat spam binnen op een oud Pandora-mailadres. Ik zou dat mail-adres willen opkuisen omdat dat toch niet meer actief gebruikt wordt, maar vrees dan dat ik ook het telenet-adres dat daar bij hoort kwijt ben denk ik.
Iemand een suggestie?
... Meer weergeven
- Tags:
- pandora
20-01-2021
11:02
wij zijn al een hele tijd overgeschakeld naar de Telenet TV-box (met digicorder tal van problemen gehad en dan telkens alle opnames kwijt). dit werkte tot nu toe goed maar de laatste tijd doen zich toch weer een aantal storende problemen voor. zo gebeurt het regelmatig dat opnames als "bekeken" worden gemarkeerd, ook al zijn ze niet volledig bekeken, met als resultaat dat je niet kan verderkijken en dan soms een hele stuk moet skippen om op de gewenste positie verder te kunnen gaan. nog een probleem dat zich o.a. gisteren voordeed is dat een serie wordt geselecteerd om opgenomen te worden, maar dat er ineens geen afleveringen meer worden opgenomen. kijk je in de programmagids, dan staat de betreffende aflevering met een rode cirkel gemarkeerd, maar er wordt niets opgenomen. kijk je in de details van de serie krijg je de optie "serieopnames annuleren", dus ik zou denken dat alles toch juist staat om alle afleveringen op te nemen. wat kan hier aan gedaan worden?
Titel gewijzigd door Jolien5 (mod) | Vorige titel: Problemen met serie-opnames via de TVBox
... Meer weergeven
16-02-2020
08:57
Een opname zal het zeker niet triggered, want het gebeurt telkens overdag.
... Meer weergeven
15-02-2020
09:58
Je hebt inderdaad gelijk wat betreft de onvoorspelbaarheid,vandaag ook na een uurtje radio terug TV. Irritant!
... Meer weergeven
10-02-2020
15:31
1
hier ook al een hele tijd hetzelfde probleem (ik denk reeds van bij de installatie van de Tv-box), volgens mij gebeurt de switch steeds na 4 uur radio luisteren. Wij zetten juist om deze reden meestal nog steeds gewone radio op, maar als Telenet het analoog radiosignaal wil gaan stoppen mogen ze dit probleem eerst wel eens oplossen zodat we met de Tv-box een alternatief hebben!
... Meer weergeven
28-01-2017
18:12
ik heb een lumia 1020 en die is volgens de upgrade-assistent niet geschikt om up te daten naar windows 10. dus tot nader order geen yelo meer via mijn telefoon, mijn toestel werkt nog te goed voor de meeste applicaties om aan vervanging te denken (al zal dat waarschijnlijk vroeg of laat toch moeten gebeuren als men bij MS beslist op support voor WP8 te stoppen) toch bedankt!
... Meer weergeven
23-01-2017
17:31
blijkbaar wordt yelo niet langer meer ondersteund voor windows phone (dat heb ik tenminste moeten ondervinden, want nergens iets over gelezen). ik had hierover uitleg gevraagd aan de klantendienst en kreeg als antwoord dat ik de app inderdaad niet meer kan gebruiken, maar dat ik via https://yeloplay.be nog wel yelo kan gebruiken. maar als ik naar de opgegeven webpage ga krijg ik de melding dat ik de app moet gebruiken en die werkt niet meer.
... Meer weergeven
Berichten die wginneke geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 18-06-2024 08:36 | |
1 | 19-02-2024 11:03 | |
1 | 10-02-2020 15:31 |