@Suzy U hebt gelijk ik heb het nog eens nagekeken en het was niet 2017 toen ik voor het eerst belde. ik had teruggerekend van 2019,omdat ik de bel geschiedenis bekeek en niks vond. echter heb ik gebeld voor het bestaan van de netweters, gezien deze 4,5 jaar bestaan, ging ik wat verder terug in mijn log. En ziedaar het was 2013 om dat wij (ik en mijn moeder) Play bestelden en er automatisch alle sportabonnementen bijkwamen t.w.v. 45 euro. ook te betalen ipv. 9.99 Play werd dit 54.99. EEn jaar later ,2014, konden wij geen toestellen meer registreren,niet meer op het AD......-account, dit kwam omdat er in onze naam stopzetting aangevraagd was,vanop aan ander adres zelfs. Toen moesten wij alle "achterstallige betalingen" ,die maand dus,"vereffenen". En opnieuw aansluiten bij telenet met nieuwe email-adressen, nieuw telefoonnummer,nieuwe wachtwoorden.... Het telenet advies :zorg dat men uw paswoorden nu niet meer te weten kan komen. 1 Mijn paswoord is tot op heden onuitgesproken alsook ongeschreven. 2 De standaard stopzetting zou toch enige identificatie mogen vereisen. 3 Zeg niet telkens je als bedrijf een fout maakt, "het is de schuld van de klant". 2014 Nieuwe telenet,Nieuwe problemen m.a.w. Play werkt niet meer Tel.1 "u bent opnieuw aangesloten? Dan moet u tot 72 uur wachten tot alles is geactiveerd." Tel.2 "hebt u alles opnieuw opgestart? ja,dan kan het zijn dat uw toestel is verouderd.Niet verouderd?gebruikt u wel de juiste netwerk-kabels? waarschijnlijk niet,dus koop in een telenet-winkel de gepaste netwerk-kabels." Tel.3 "Meneer u hoeft niet boos te worden dat dit al de derde maal is dat u belt.we zijn ons bewust van het probleem,dit zal in de nabije toekomst opgelost worden.geef het,ons wat tijd.onze techniekers werken al zo snel ze kunnen zonder het systeem plat te leggen." De tijd gaat voorbij Play word niet meer gebruikt en na ongeveer 1-2 jaar afgesloten. Nu is het 2018 en play wordt terug geactiveerd nog steeds ongeveer dezelfde films en series. maar we kunnen tenminste onze programma's op pauze zetten langer dan 9 min. Play online : nog steeds problemen inzake je opnames op afstand bekijken,pauzeren,of doorspoelen.opnemen op afstand lukt als je ze nergens ook niet op de digicoder wil bekijken. Dan krijgt men de tekst "OEPS het lijkt of er wat mis is gegaan gelieve contact op te nemen met telenet". De opname's stonden nochtans in de digicoder bij gepland,niet bij conflict. Dus die werd opgenomen op de server maar kan nu niet van de server naar ons verzonden worden. Thans het opname commando wel heen en weer kan. alsook het via de digibox wel volledig lukt.
... Meer weergeven