@AnnonNymus schreef: @Suzy Dat is een belachelijke instelling.Wie is er zo zot geweest bij Telenet om in te programeren dat de digibox moet uitgeschakeld worden? om te werken ? Was standby niet beter geweest? Nu moeten dus alle telenet gebruikers hun Decoder gedurende de opname op standby zetten, en als je ze wil bekijken hem uit het stopcontact halen EN daarna meteen terug insteken. Terwijl dat volgens de handleiding NIET mag. PS: persoonlijk vind ik het wel vreemd dat dit enkel bij PLAY is en niet bij PLAY MORE. Want nu heb ik play more en werkt het (voorlopig ) bijna allemaal. bv. de data/s werkt totaal niet. Waar haal je al deze beweringen? Ik vind die nergens terug in deze draad. Om te programmeren moet de Digicorder/Digibox aangesloten zijn en niet in de energie zuinige standby stand staan. Dus de Digicorder/Digibox moet ofwel volledig aanstaan of in de gewone standby staan. In de energie zuinige standby stand luisteren deze toestellen niet meer naar een signaal dat binnenkomt via de utp. Uit heel je verhaal begrijp ik dat je bepaalde problemen hebt, dat sommige problemen al lang aanslepen en dat je hierdoor gefrusteerd bent. Ik stel voor om probleem per probleem aan te pakken en er geen grote pot van te maken. Tracht jouw probleem duidelijke te verwoorden en als je naar iets verwijst buiten de huidige draad, geef er aub ook een link naar. Anders wordt het te cryptische. Weet ook dat het de bedoeling van dit forum is, dat gebruikers andere gebruikers helpen. Als je met Telenet wil communiceren, gebruik dan de sociale media.
... Meer weergeven