Goedemorgen,
Op 21 oktober 2022 heb ik mijn oude Digicorder AD2200 ingeruild voor de nieuwe Telenet TV-box. Tijdens het gebruik van de oude Digicorder hebben wij nooit last gehad van onderbrekingen tijdens het kijken naar live televisie of terugkijk TV. Echter na de omwisseling naar de Telenet TV-box zijn er op willekeurige momenten onderbreken beginnen optreden.
Omdat de onderbrekingen dagelijks optraden ben ik op 23 januari 2023 mijn Digicorder gaan omruilen voor een nieuwe in de veronderstelling dat het hiermee zou opgelost zijn.
Vandaag moet ik helaas vaststellen dat de onderbrekingen blijven duren.
Dit zijn 2 links naar een video opname die ik heb kunnen maken tijdens het kijken naar een live programma, en een opname tijdens terugkijk TV.
In opname 1 kijken wij live televisie. U zal zien dat er in de opname van 1 minuut veel onderbrekingen zijn, inclusief het geluid.
https://drive.google.com/file/d/181lFtanKBZvt42QtET377A7CH2M8M27_/view?usp=share_link
In opname 2 kijken wij naar terugkijk TV waar u ziet dat de opname afgebroken wordt. Als wij de bewuste serie opnieuw lanceren zien wij een ander programma en niet het programma die wij gekozen hebben. Daarna start ik de serie opnieuw op via terugkijk TV en zijn er alweer onderbrekingen.
https://drive.google.com/file/d/1F4-_5GlK802jrpCLLAptHo9tRh0abR55/view?usp=share_link
De smart TV die wij gebruiken is een Philips die wij in 2022 aangekocht hebben.
Heeft iemand hier ervaring mee, en hoe kan dit opgelost worden?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Onderbrekingen sedert ontvangst nieuwe digicorder.
... Meer weergeven