Stepdes
Professional Weetjesweter
Stepdes
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
12-04-2024
08:18
|
Lid sinds: 07-08-2016
Datum laatste bezoek: 12-04-2024 08:18
Ranking
Professional Weetjesweter
23-05-2023
12:30
1
Dag Suzy. Bij mij ging het inderdaad ook om die specifieke melding: 'Het draadloos signaal staat uit. Zet het aan om deze pagina te bekijken'. Grtn Stephan
... Meer weergeven
22-05-2023
19:12
2
Na 6 maand ook bij mij de geavanceerde instellingen terug bereikbaar.
... Meer weergeven
26-04-2023
06:24
1
Na 5 maand nog altijd zelfde scherm.
... Meer weergeven
18-03-2023
09:02
1
Beste @Suzy ,
Mijn probleem is begonnen rond 22/11/22 met de nieuwe lay-out van "Mijn Telenet".
Wanneer ik via mijn telenet op beheer je thuisnetwerk klik, krijg ik volgende pagina:
wanneer ik dan via Modem >> geavanceerde instellingen klik, krijg ik volgend scherm:
Dus kan ik geen wijzigingen aanbrengen aan de portforwarding of de mac-passthrough in/uit schakelen.
Er lopen al verschillende dossiers, dat beweren ze toch, maar na 4 maand zou dat toch eens opgelost mogen raken.
Ik heb een DOCSIS 3.1 E-Router
Vriendelijke groeten,
Stephan
... Meer weergeven
13-03-2023
06:48
Ondertussen al bijna 4 maand dat ik in de geavanceerde instellingen niet kan, krijg zelfde foutmelding als u “Het draadloos signaal staat uit….” Al ontelbare chats gehad via messenger en whatsapp, er lopen verschillende dossiers maar tot op heden geen beterschap. Stephan
... Meer weergeven
08-02-2023
18:32
Allez vandaag nog wat slimmer geworden, dus sinds 22/11/22 kan ik niet meer op de instellingen van mijn modem. Deze week toch nog eens navraag gedaan hoe het eigenlijk zit met m'n 4 klachten rond dit probleem, en vandaag volgend antwoord ontvangen: "Hi St D , onze excuses dat we je bericht nu pas kunnen beantwoorden. Ik heb het antwoord even bekeken op je dossier en je kan geen advanced settings regelen voor een modem die deze optie niet biedt." Jupla, dus een DOCSIS 3.1 E-ROUTER heeft volgens hen geen advanced settings meer , dan toch niet meer sinds de nieuwe layout... Ok, als het dan geen 'advanced settings' meer zijn, geen probleem maar ik zou toch graag mijn port forwarding en mac-passthrough kunnen instellen. Wat een zever toch allemaal
... Meer weergeven
25-01-2023
07:10
1
Gisteren kreeg ik dan plots een telefoontje van telenet, het eerste sinds 22/11/222, toen de problemen begonnen. Men belde ivm mijn klacht van 24/12, ze moeten er dus al een paar overgeslagen hebben, enfin, ik tevreden natuurlijk tot men mij begon uit te leggen dat ik in de instellingen van mijn modem geen wifi kon inschakelen omdat mijn modem geen wifi heeft, eugh duhhh, echt? Dat hadden ze wellicht zelf in mijn klacht gelezen gezien ik dit ook vermeld had...meneer u logt in met dit email-adres, dan ga je naar modem en dan naar geavanceerde instellingen, ja dat weet ik maar daar treedt net het probleem op "het draadloos signaal staat uit, zet het aan om deze pagina te bekijken". Meneer, ik zie deze foutmelding niet, is het al lang geleden dat u ingelogd hebt?, eugh neen, dagelijks. Dan moet je met een andere browser proberen, en je cache ledigen..... Uiteindelijk gezegd dat ik het thuis zou checken, maar helaas, nog steeds niet opgelost.
... Meer weergeven
13-01-2023
06:47
Ondanks de werken de voorbije weken kan ik nog steeds niet aan de instellingen van mijn modem (begonnen op 22/11/22). kheb geprobeerd om mijn betaling evenredig uit te stellen maar al vlug volgen vriendelijke mails om toch maar te betalen, of..... Daarvoor is het blijkbaar nooit te druk, om geld te innen. Ondertussen lopen al 4 klachten , Ik vrees dat het klachtenformulier nog niet opgenomen is in hun nieuwe systeem, en ook al 300 chatberichten, hoeveel keer ik al de laatste 3 cijfers van mijn Id heb moeten doorgeven, ondertussen ken ik die al van buiten, alleen antwoorden ze daarna niet meer. Maar, ik kan eigenlijk niet klagen want ik kan wel internetten.
... Meer weergeven
31-12-2022
12:39
Ik kan al sinds 22/11 niet meer aan de modeminstellingen, het is allemaal begonnen met de nieuwe “Mijn Telenet” layout. Ik krijg een melding dat het draadloos signaal uit staat en ik dit moet inschakelen, echter is mijn modem er eentje zonder wifi. Al x aantal klachten en mails verstuurd maar weinig reactie, behalve de bekende zoals modem herstarten, andere browser proberen, cache ledigen… Grtn, Stephan
... Meer weergeven
29-12-2022
11:11
1
Bij mij werkt het al sinds 22/11 niet meer, ik kan aan geen enkele instelling van mijn modem, via alle Telenet kanalen al hulp gezocht, zonder succes. Laatste bericht was: algemeen gekend probleem, we werken er aan.
... Meer weergeven
11-12-2022
13:14
Ter info, het probleem is nog steeds niet opgelost. Ook loopt er al een aanvraag voor abbo wijziging sedert 22/11, ook hier nog geen actie gebeurd. Ik weet niet wat er momenteel gaande is bij Telenet maar de dienstverlening is echt beneden alle peil.
... Meer weergeven
27-11-2022
12:25
@flip1953, Als je idd op die quote verder wil zinspelen dan heb je gelijk.... Ja modemtype klopt, dit is zeker niet het probleem, ik gebruik deze toch al een klein jaar (zonder mac pass-through). Type DOCSIS 3.1 E-ROUTER (DOCSIS) Stephan
... Meer weergeven
27-11-2022
11:22
@patrick37 Dit is nog niet opgelost, behalve telefonisch heb ik hen via alle kanalen het probleem al voorgelegd maar daar is maar weinig reactie op gekomen. Eerder iets in de zin van “als dat binnen een paar dagen nog niet opgelost is, contacteer dan ons zeker opnieuw” Echter moet ik er ook nog bijvertellen dat ik ook nog op een abbo wijziging zit te wachten, dus ik hoop nu eerst dat dit in orde komt. Stephan
... Meer weergeven
27-11-2022
08:44
@flip1953 Het klopt idd wat u schrijft maar de quote waar u naar verwijst was uiteindelijk ook een reactie op StefaanH die de opmerking gaf dat enkel de toestellen van Telenet zelf geconfigureerd kunnen worden via mijn telenet, wat ik natuurlijk ook wel weet maar het gaat meer dan alleen maar om het configureren van eigen toestellen in m'n netwerk. Daar ging dit topic trouwens ook niet over, wel over het niet bereikbaar zijn van (een deel van)Mijn Telenet. Stephan
... Meer weergeven
26-11-2022
13:01
@Ex-Netweter Bedoeld u de nieuwe layout van "Mijn Telenet"? Ik heb deze al een paar dagen maar ik slaag er niet in om bij m'n geavanceerde instellingen te geraken van de modem. Al contact gehad met telenet maar niet meteen een oplossing. Merkt u eveneens dergelijke problemen? Stephan
... Meer weergeven
Berichten die Stepdes geliked heeft
Berichten die {login} geliked heeft
Onderwerp | Likes | Auteur | Laatste bericht |
---|---|---|---|
2 |
Ex-Netweter
|
door
Ex-Netweter
|
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 23-05-2023 12:30 | |
2 | 22-05-2023 19:12 | |
1 | 26-04-2023 06:24 | |
1 | 18-03-2023 09:02 | |
1 | 25-01-2023 07:10 | |
1 | 29-12-2022 11:11 | |
1 | 24-11-2022 23:19 | |
1 | 24-11-2022 23:12 | |
1 | 24-11-2022 22:34 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig