anndieter
Freshman Beetjesweter
anndieter
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
24-02-2022
20:16
|
Lid sinds: 18-06-2015
Datum laatste bezoek: 24-02-2022 20:16
Ranking
Freshman Beetjesweter
13-01-2022
15:25
Wij hebben 2 Tv boxen in huis.
Op de ene box krijgen we Ring TV te zien als regionale zender. Op de andere zien we de zender wel in de tv gids staan en op zender 8, maar komt er geen signaal door.
iemand toevallig weet hoe we dit kunnen oplossen?
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
instellingen
-
TV-box
-
zender
11-02-2021
15:21
Aangezien ik al wat tegenstrijdige info gekregen heb, wil ik de vraag graag hier eens stellen.
Eind deze maand komt mijn schoonmama bij ons wonen.
(1) Kunnen wij een 2e vaste lijn aanvragen? (abonnement particulier/whoppa)
(2) Zo ja, kunnen we eventueel het huidige telefoonnummer van de schoonmama overnemen?
Dank je wel alvast!
Titel gewijzigd door CaroDW (mod) I vorige titel: 2e vaste lijn mogelijk?
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
bellen
11-03-2019
18:17
Helaas, maar zal nog even afwachten... Ben hier precies niet de enige met dit probleem 😉 Hier wisselen de foutcodes elkaar ondertussen af: VSTP3000 en VGEN1000 (ook na heropstarten)
... Meer weergeven
11-03-2019
17:09
Hier krijgen we vandaag ook steeds deze foutmelding... Niet bij elk tv-programma blijkbaar. (enkel op de tv zelf, via de Yelo Play app lukt het wel)
... Meer weergeven
18-06-2015
13:59
Hoe kan je dit zelf aanpassen? In Mijn Telenet, kan je de roaming zelf niet aanpassen voor een SIM kaart in je tablet (KING Surf) Als het wel kan, super, maar kan je even zeggen hoe? Bedankt 🙂
... Meer weergeven
18-06-2015
13:50
Goedemiddag, Ik heb nu enkele maanden een SIM-kaart in onze iPad steken. Echter, tijdens onze vakantie hebben we gemerkt dat we geen service/netwerk hebben, en dus ook niet via 3G/4G kunnen surfen 😞 Via Wi-Fi lukt dit wel... (echter de Wi-Fi kwaliteit laat in de hotels nog té vaak te wensen over, dus netwerk is een absolute must!) Ik ben eerst gaan kijken in mijn.telenet.be of ik daar zelf iets kan aanpassen. Ik zie bij de opties/diensten van mijn KING Surf staan, dat oproepen in het buitenland (roaming) geblokkeerd staan. Ik wil dit dus gaan aanpassen, maar zelf kan ik dat blijkbaar niet beheren. Wel voor mijn gewoon mobiel abonnement, niet voor het KING Surf abonnement. Dus zonet even gebeld naar Telenet - want ik vertrek binnen enkele dagen opnieuw naar het buitenland. Ben snel geholpen, top van Telenet! (haat wachtmuziekjes) Maar dan iemand aan de lijn gekregen, die het probleem niet leek te begrijpen en vervolgens een 'preek' , dat de roaming geblokkeerd is omwille van dataverbruik, dat het veel kost, en blablabla... Pfffff, dan geef ik het op hé, dat was voor mij geen voorbeeld van client centricity... Kortom, het is geen verhaal van overmatig verbruik dat leidt tot blokkering. Ik heb nooit netwerk gehad in het buitenland, dus kon ook niks verbruiken. Echter, ik wil dit graag actief en ik wil het zelf doen, maar dat lukt niet. Alleen wil ik bevestiging, asap, dat de roaming werkt, want ik vertrek volgende week opnieuw, deze keer voor professionele doeleinden. Volgens de medewerker is het nu in orde. Alleen... Ik zie het in Mijn Telenet nog steeds geblokkeerd staan. Kan ik aub geholpen worden en de zekerheid krijgen dat het dan ook écht in orde is? Bedankt alvast!
... Meer weergeven
Berichten die anndieter geliked heeft
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig