Goedenavond en de beste wensen voor 2024 aan iedereen!
Wat is nu mijn, en waarschijnlijk nog vele anderen hun, probleem?
Ik ben drie dagen geleden overgestapt van Wigo naar One. Ik heb geen TV-box, dus nog de digicorder en twee digiboxen voor de slaapkamers.
Wanneer ik nu de TV app wil gebruiken krijg ik steeds de foutmelding "Oeps, er ging iets verkeerd". Ik kan dus niet meer inloggen.
Ik heb de app al verscheidene malen verwijderd en terug geïnstalleerd maar krijg steeds dezelfde foutmelding! Modem en digicorder reset ook uitgevoerd.
Inloggen op de "telenet app" en op "mijn telenet" werken wel. Met mijn login en paswoord is er dus niets mis.
Ik heb ondertussen al 4 maal contact gehad met een telenet medewerker (2 x whatsapp en 2 x telefonisch).
Ze konden me helaas niet verder helpen en het werd doorgegeven aan technici. Hoelang gaat dit duren? Ondertussen kan ik de app niet gebruiken.
PS : mijn schoonzoon heeft met zijn account op mijn GSM ingelogd en dat ging probleemloos! Dus ligt het niet aan mijn GSM, tablet of PC.
Drie dagen geleden werkte alles nog en sinds de overstap niet meer!
Hopelijk iemand die hetzelfde heeft voorgehad en een oplossing weet.
... Meer weergeven