Beantwoorden
DannyH
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

TV-app werkt niet meer na verandering van WIGO naar ONE

Goedenavond en de beste wensen voor 2024 aan iedereen!

Wat is nu mijn, en waarschijnlijk nog vele anderen hun, probleem?

Ik ben drie dagen geleden overgestapt van Wigo naar One. Ik heb geen TV-box, dus nog de digicorder en twee digiboxen voor de slaapkamers.

Wanneer ik nu de TV app wil gebruiken krijg ik steeds de foutmelding "Oeps, er ging iets verkeerd". Ik kan dus niet meer inloggen.

Ik heb de app al verscheidene malen verwijderd en terug geïnstalleerd maar krijg steeds dezelfde foutmelding! Modem en digicorder reset ook uitgevoerd.

Inloggen op de "telenet app" en op "mijn telenet" werken wel. Met mijn login en paswoord is er dus niets mis.

Ik heb ondertussen al 4 maal contact gehad met een telenet medewerker (2 x whatsapp en 2 x telefonisch).

Ze konden me helaas niet verder helpen en het werd doorgegeven aan technici. Hoelang gaat dit duren? Ondertussen kan ik de app niet gebruiken.

PS : mijn schoonzoon heeft met zijn account op mijn GSM ingelogd en dat ging probleemloos! Dus ligt het niet aan mijn GSM, tablet of PC.

Drie dagen geleden werkte alles nog en sinds de overstap niet meer!

Hopelijk iemand die hetzelfde heeft voorgehad en een oplossing weet.

 

5 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1128
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

TV-app werkt niet meer na verandering van WIGO naar ONE

Het ligt duidelijk niet aan de app of het toestel; maar een probleem met de link tussen je Telenet-account en het TV-abonnement; veroorzaakt door de overstap.

Helaas zal je niet veel meer kunnen doen dan afwachten tot de technici het probleem bekeken hebben...


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

TV-app werkt niet meer na verandering van WIGO naar ONE

Sinds de ingebruikname van een nieuw klant- en productbeheersysteem meer dan een jaar geleden, gebeurt het regelmatig dat er zaken foutlopen bij bijvoorbeeld een productaanpassing.
Telenet moet dan wellicht manueel jouw klantenaccount nakijken en aanpassen. De Telenet-klantendienst kan dit zelf niet doen, dus maken ze een dossier op dat naar een achterliggende dienst wordt gestuurd.
Wanneer die achterliggende dienst dit probleem zal bekijken en oplossen kan ik niet voorspellen.

Als je niet tevreden bent over deze manier van werken bij Telenet kan je wel klacht indienen: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ik-heb-een-klacht-over-telenet-waar-kan-ik-terecht/

flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1614
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

TV-app werkt niet meer na verandering van WIGO naar ONE


@DannyH  schreef:

Ik ben drie dagen geleden overgestapt van Wigo naar One. Ik heb geen TV-box, dus nog de digicorder en twee digiboxen voor de slaapkamers.

Wanneer ik nu de TV app wil gebruiken krijg ik steeds de foutmelding "Oeps, er ging iets verkeerd". Ik kan dus niet meer inloggen.


Bij Wigo was TV inbegrepen, bij One is deze niet inbegrepen.

Ben je zeker dat je bij de overstap naar One, de bijkomende (betalende) optie TV Iconic hebt besteld?

Indien niet, is jouw TV abonnement opgezegd, en heb je dus geen toegang meer tot de Telenet TV App.

De digicorders zullen dan na een tijdje ook niet meer werken.

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2709
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

TV-app werkt niet meer na verandering van WIGO naar ONE

Deze problemen zijn gekend een tijdje wachten komt wel weer goed

DannyH
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

TV-app werkt niet meer na verandering van WIGO naar ONE

Goed nieuws! Deze morgen probeerde ik nog eens en het werkt terug. Zelfs niet moeten inloggen.

Allemaal bedankt voor het meedenken.

Nog een fijn jaar zonder zorgen gewenst!