Beantwoorden
Shakespeare
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Warming up? Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

Afstandsbediening TV box synct niet meer na update LG

Sinds een recente update van mijn LG OLED48C25LB kan ik mijn telenet TV-box niet meer onmiddellijk via de de afstandsbediening van de TV-box aansturen. Ik moet nu opstarten met de afstandsbediening van de TV-box en dan kom ik op het opstartscherm van de LG TV terecht, daar werkt de afstandsbediening van de TV-box niet (meer). Ik moet nu eerst met de afstandsbediening van de LG TV op het startscherm kiezen voor de HDM4 ingang en daarna werkt de afstandsbediening van de TV-box pas. Ik heb nu twee afstandsbedieningen nodig, heel vervelend! Heeft iemand hier een oplossing voor?

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Afstandsbediening TV box

0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5886
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Afstandsbediening TV box synct niet meer na update LG

@Shakespeare 

Probeer eens de afstandsbediening van de tv box van je tv box te ontkoppelen. Daarna weer proberen de afstandbediening van de tv box weer te koppelen aan de tv box. Misschien kan dit je probleem verhelpen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Shakespeare
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Warming up? Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

Afstandsbediening TV box synct niet meer na update LG

Hoe koppel ik die los?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5886
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Afstandsbediening TV box synct niet meer na update LG

@Shakespeare 

Als je op het huisje druk op de afstandbediening > beeld en geluid kiezen.

Dan kun je daar verder de instructies volgen. Ook via die weg om terug te koppelen aan je tv box.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Shakespeare
Freshman Weetjesweter
Berichten: 17
Warming up? Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

Afstandsbediening TV box synct niet meer na update LG

Ik heb de afstandsbediening losgekoppeld en weer aangekoppeld, maar het resultaat blijft hetzelfde. Ik heb nu wel ontdekt dat ik maar één afstandsbediening (die van de tv box) nodig heb wanneer ik eerste de tv aanzet met de witte knop linksboven, dan even wacht en daarna de tv box aanzet met de rode knop rechtsboven. Even eraan wennen, maar hier kan ik mee leven!

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5886
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Afstandsbediening TV box synct niet meer na update LG

@Shakespeare 

Fijn te lezen dat je probleem is 'opgelost' .


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.