Beantwoorden
Petroke
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
WOW, overzichtelijk! Say what?! Wereld gedichtendag Alles op zijn plek!

Mailadres vrijgeven lukt niet

Dag Netweters,

Ik heb in mijn mailbox een mailadres verwijderd.
Normaal gezien komt dit op een plek terecht waar ik het dan definitief kan verwijderen en dan eventueel overplaatsen naar andere mailbox.
Dit lukte altijd, tot vandaag.
Ik vind nergens meer de optie om mailadres definitief vrij te geven.
Opnieuw toevoegen lukt ook niet want dan krijg ik de melding dat mailadres reeds bestaat.
Functie verdwenen of ik ergens over ?
Iemand een oplossing aub ?

 

Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: Vrijgave mailadres ?

 

70 reacties
Jvst
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader!

Mailadres vrijgeven lukt niet

Na het sturen van een bericht naar "Moderator" is er geen enkele melding dat dit bericht verzonden of ontvangen is, en is mijn bericht ook nergens nog terug te vinden.

Ann65
Professional Beetjesweter
Berichten: 5
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Mailadres vrijgeven lukt niet

Idem hier... maar vrijdag wel telefoon gehad van Telenet dat TV afgesloten is, mailbox definitief verwijderd en dat vrijgeven email weldra ook in orde zal zijn...

Nogmaals controle gedaan vandaag.. niks veranderd dus, betaal nog altijd voor TV, mailbox nog altijd "in verwerking" en foutmelding bij proberen vrijgeven emailadres.

Dus gewoon aan het lijntje gehouden 😞

bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Mailadres vrijgeven lukt niet

Hallo, @Jvst  we hebben je privébericht ondertussen wel ontvangen en zullen dit verder behandelen. Zodra er meer nieuws is laten we zeker iets weten! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Ann65
Professional Beetjesweter
Berichten: 5
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Mailadres vrijgeven lukt niet

Bert, kan je ook even confirmeren of mijn mail is aangekomen? Thx

Jvst
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader!

Mailadres vrijgeven lukt niet

Vandaag 28/08/2023 kon mijn e-mailadres worden vrijgegeven en kon ik er een nieuwe mailbox mee maken !

Precies 1 week geleden diende ik klacht in bij de Ombudsman Telecom.

Spijtig voor Telenet misschien, maar ik kan u dus alleen maar aanraden om hetzelfde te doen...

sammyke007
Freshman Meerweter
Berichten: 54
Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?! Star Wars Day

Mailadres vrijgeven lukt niet

Vandaag dan ook maar klacht ingediend bij de ombudsman. 

Spijtig dat dit nodig is als all-in klant gedurende meer dan 15 jaar...

Ann65
Professional Beetjesweter
Berichten: 5
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Mailadres vrijgeven lukt niet

28 augustus klacht ingediend... 29 augustus ontvankelijk verklaard... 30 augustus telefoon IT-Telenet en ALLE problemen opgelost, direct zonder problemen.

Dus email vrijgegeven en toegevoegd aan account vriend, digitale TV afgesloten, GSM-nummer verplaatst naar account vriend. Raar dat het plots allemaal zomaar kon.

Ik raad dus ook iedereen aan om onmiddellijk de ombudsdienst in te schakelen 🙂

bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Mailadres vrijgeven lukt niet

Hallo, Er zijn ondertussen aanpassingen gedaan waardoor het mogelijk terug kan werken maar we hebben nog geen finale Ok. 
Aan de leden die dit dus niet konden, kunnen jullie even terug proberen en ons iets laten weten? 
@Ann65 Mogelijk is het dus door deze aanpassingen dat het plots wel kon. Als ik het goed begrijp is het dan helemaal in orde gekomen? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

sammyke007
Freshman Meerweter
Berichten: 54
Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?! Star Wars Day

Mailadres vrijgeven lukt niet

Hier is het nog niet verholpen. Wel een dag na de klacht voor de eerste maal sinds 6 maanden zelf telefoon gekregen van Telenet nav die klacht. Het zou in orde komen. Ik ben benieuwd...

 

Ann65
Professional Beetjesweter
Berichten: 5
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Mailadres vrijgeven lukt niet

Inderdaad, alles is in orde gekomen. Bovendien aanrekening voor augustus gecrediteerd ter compensatie. 🙂

Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 547
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Mailadres vrijgeven lukt niet

Ondertussen hebben onze collega's laten weten dat het terug mogelijk moet zijn om een e-mailadres vrij te geven. Kunnen de leden die dit opmerkten even controleren? Indien jullie nog steeds foutmelding krijgen, mag je het laten weten. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Kristof_V
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Mailadres vrijgeven lukt niet

Lukt nog steeds niet.

Ik wil een profiel verwijderen maar kan dit niet omdat er een e-mailadres aan gekoppeld is dat ik eerst moet verwijderen, wil ik dit emailadres verwijderen lukt dit ook niet want dan krijg ik de melding dat dit als login gebruikt wordt van een profiel, wil ik het emailadres om in te loggen op het profiel veranderen... u raadt het al, lukt ook niet, wil ik die loskoppelen van elkaar dan - het kan jullie misschien verwonderen - maar lukt ook niet. Eigenlijk kortweg? Niks lukt. Ook vrijgeven lukt niet. Oh ja, op messenger zijn ze wel vriendelijk. Geven zelf ook toe dat dit niet zo lang mag duren (wacht nog maar van maart of zo...) en gingen bij de achterliggende dienst wel nog eens horen hoever ze er mee stonden en kwamen bij me terug... Nou, lekker niet dus... 

 

Gaël_02
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Mailadres vrijgeven lukt niet

Nog iemand met hetzelfde verhaal!

Mailbox vrijgeven --> "ng.ocapi.500-OCAPI-ERR-ODCS116-errorfield"
Via account contracthouder de profielrol van de gebruiker van "Beheerder" naar "Gebruiker" aanpassen --> "Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw."
Login (e-mailadres) wijzigen --> "Ongeldig wachtwoord" (en ja mijn wachtwoord is juist, 100% zeker)
Login ontkoppelen en verwijderen --> "Het domein van de e-mail staat op de zwarte lijst."

Het probleem is dus nog niet van de baan, ondanks de meldingen van 7 maand geleden?

Kristof_V
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Mailadres vrijgeven lukt niet

Hier ook bijna al een jaar dezelfde **bleep**… Wil een gebruikersaccount verwijderen. Lukt niet. E-mailadres verwijderen? Lukt niet. Mailadres loskoppelen van het account? Lukt niet… al toch keer via messenger gemeld met schermafbeeldingen van de foutmeldingen en telkens de leuke boodschap “oh dat is zeker de bedoeling niet dat dit nog niet opgelost is. We geven het nog eens door aan backoffice…” 😒😒😒 zit daar u überhaupt wel iemand in dat kantoor?????? Om het met de woorden van mijn Hollandse maar te zeggen: waar-de-loos…

Gaël_02
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Mailadres vrijgeven lukt niet

Ondertussen bijna 3 maand verder, nog geen stap verder.

Ik heb dan maar klacht ingediend bij de ombudsman voor telecommunicatie...