24748
netweters
|
152298
antwoorden
|
20689
vragen
|
Dag Netweters,
Ik heb in mijn mailbox een mailadres verwijderd.
Normaal gezien komt dit op een plek terecht waar ik het dan definitief kan verwijderen en dan eventueel overplaatsen naar andere mailbox.
Dit lukte altijd, tot vandaag.
Ik vind nergens meer de optie om mailadres definitief vrij te geven.
Opnieuw toevoegen lukt ook niet want dan krijg ik de melding dat mailadres reeds bestaat.
Functie verdwenen of ik ergens over ?
Iemand een oplossing aub ?
Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: Vrijgave mailadres ?
Ik heb net hetzelfde probleem en dit al sinds eind januari...
Na meerdere tussenkomsten via telefoon, whatsapp, FB, Messenger... nog steeds geen oplossing.
Ik heb het ondertussen opgegeven maar betalen wel de volle pot voor iets dat met haken en ogen aan elkaar hangt.
Hebben jullie via 'mijn Telenet' de nieuwe layout of zien jullie nog de blauwe tegels staan ?
Moest het de nieuwe layout zijn dan kan het verklaren want daarin blijken sommige andere functies ook niet nog 100% te werken , lees de andere reacties hier.
Dan kom ik op de "Mijn Telenet" pagina (nieuwe versie).
Is reeds nieuwe lay-out.
Nergens meer de optie om verwijderde mailadressen vrij te geven.
Bedankt, maar met deze link kom je idd op de nieuwe lay-out uit, maar is niet de oplossing.
Jammer, is de juiste link voor de oude layout; was het proberen waard…
Ik zou denken dat de klantendienst dat ook kan vrijgeven, maar lukt niet volgens @Weetnetter
Laatste dat ik kan bedenken is een ticket laten aanmaken voor de technische dienst, dat moet dan wel via de klantendienst (als die willen meewerken)
@Petroke schreef:
Iemand een oplossing aub ?
Momenteel is er geen oplossing voor je probleem bij Telenet.
Je kan wel e-mail hosting bij een andere leverancier nemen. Dat kan van gratis (Gmail, Outlook, Yahoo,...) tot betalend (Combell, OVH,...) met je eigen persoonlijke domeinnaam.
Ik ben blij dat ik reeds jaren bij PriorWeb (al even overgenomen door Combell) een domein met mailhosting heb voor 25 euro/jaar. Ik gebruik de pandora.be en telenet.be adressen nog wel, maar zeker niet zo veel als vroeger.
Die prijs vind je niet meer, vrees ik, maar ik kan het iedereen aanraden. Je bent niet afhankelijk van Telenet, want je zal zien: op een dag is het gedaan met de "gratis" e-mailadressen, net zoals de website.
OK, bedankt voor de info !
grt
Ik beschik zelf over meerdere mailadressen bij Combell en Nomeo. Maar een basis aanmaken in je telenet mailbox om zo door te lussen, bij deze dus een verwijderd mailadres van een overgedragen mailbox, valt nietmeer vrij te geven in de nieuwe layout.
Zal zoals hier geschreven een ticket moeten aanmaken.
Hopelijk lezen ze bij Telenet deze posting ook en komen ze met een gepaste algemene oplossing.
@Petroke
Is het bij jou al opgelost ?
Eergisteren toch nog eens een berichtje gestuurd via Messenger.
Betrekkelijk vlug een antwoord gehad. Nogmaals mijn probleem (voor de zoveelste keer) uitgelegd.
Ogenblik, ik kijk het eens na maar ik wacht nog op een antwoord.
Ze laten je gewoon stikken maar voor de statistieken van het callcenter hebben ze wel geantwoord...
Helaas nog steeds geen optie "vrijgave mailadressen".
Als je de test uitvoert, en je maakt een mailadres aan, verwijderd opnieuw, dan opnieuw toevoegen zegt systeem, mailadres bestaat al.
Dat klopt, want deze had ik zojuist aangemaakt, enkel vrijgave lukt niet.
Idd, idem hier.
Mijn probleem is ook dat ik, toen ik nog op het vorige platform zat (met de blauwe tegels), een paar mailadressen voorlopig had gedeactiveerd omdat er nogal veel spam op terechtkwam. Je had dan 6 maanden tijd om die "geparkeerde" emailadressen terug naar de mailbox te verhuizen.
Zonder te verwittigen heeft TN mij dan op het nieuwe platform gemigreerd en toen waren die mailadressen verdwenen met als resultaat dat als ik ze wil terugzetten een melding krijg dat ze al in gebruik zijn. Ze creëren zelf het grootste deel van al hun problemen en zo zijn ze belandt in de situatie waarin ze nu zitten.