24802
netweters
|
152795
antwoorden
|
20740
vragen
|
sinds 2 weken krijg ik geen mail meer binnen van telenet op mijn postvak in van outlook.
melding, dit account kan niet worden geopend: telenet mail. wachtwoord bijwerken of account mactigen of syncroniseren
heb al vanalles geprobeerd.
ik heb windows 11
Titel gewijzigd door Anissa (mod) | Vorige titel: mail telenet
Check eens in de webmail van Telenet zelf of daar je emails nog wel binnen komen. Verander ook je wachtwoord eens en check het daarna nog eens. Eventueel je account verwijderen uit Outlook en opnieuw instellen.
Kijk ook hier voor de juiste instellingen om Outlook op een correcte wijze in te stellen.
hoi,
daar komen ze binnen en paswoord is verandert ook al
@Sandra5 Het kan zijn dat je profiel van outlook niet meer werkt.
Een profiel herstellen in outlook doe je zo :
Ga naar bestand.
Kies Accountinstellingen > Accountinstellingen .
Kies op het tabblad E-mail uw account (profiel) en kies vervolgens Reparatie .
Opmerking: de optie Herstellen is niet beschikbaar als je Outlook 2016 gebruikt om verbinding te maken met een Exchange-account.
Volg de aanwijzingen in de wizard en start Outlook opnieuw op als je klaar bent.
Het kan wel iets langer duren om de mails terug binnen te halen, dus hou hier rekening mee.
Als dit niet zou werken kan je beter een nieuw profiel aanmaken binnen outlook.
bestand waar, ik vind dat niet
Het is ook alleen op pc.
Op mijn gsm geen probleem.
Heb dat niet in in mijn bestand.
En wat is die owafv15, krijg dat niet weg.