41982
netweters
|
18473
gesprekken
|
19961
vragen
|
Op 3 mei kon ik plots chatten met een medewerker van de Telenet helpdesk tijdens een bezoek op de website van Telenet. Rechtsonder mijn beeldscherm verscheen er een link. Ik deed de chat met een zekere Mari. Hij heeft mij geholpen met de installatie van Safespot. Ik zie die link nu al een tijdje niet meer. Nergens ook geen info over te vinden. Raar. Was wel handig. Was dit tijdelijk ? Ik heb de chat daarna ook kunnen afdrukken.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@e10 toevallig de telenet assistent gehad ????
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/contacteer-telenet/
Neen het was een echte chat hoor. Niet de assistent.
leuk is nieuw zeker weet er iemand meer nieuws van dit
op een link drukken altijd voorzichtig zijn maar het was duidelijk telenet zeker
Ja was zeker een medewerker. Was via Zendesk. Na het gesprek waren de aanpassingen in “mijn Telenet” in orde gebracht.
@robatorasIs dezelfde link dat ik had gepost 😉 en die zegt dat het dat niet is.
@Master-Magic schreef:@robatorasIs dezelfde link dat ik had gepost 😉 en die zegt dat het dat niet is.
@robatoras Wat jij en ik hebben gepost is de link,er is geen andere link.
Wat er ook kan gebeuren als je aan het zoeken bent naar Telenet producten op de Telenet site,dat er rechtsonder een medewerker in beeld komt,kan ik je helpen.En dan kun je chatten.Heb ik al meerdere malen tegengekomen.
Er kwam inderdaad rechtsonder een link met chatmogelijkheid. Is blijkbaar niet altijd mogelijk.
@e10 dit kan zeker!
Telenet biedt de chat-functionaliteit niet op elke pagina aan. Deze worden ingezet op verschillende pagina's op de website en de locaties variëren regelmatig. Meestal worden ze ingezet op pagina's waarop men veel bezoekers verwacht of waar men merkt dat klanten toch nog vragen hebben. 😉