41982
netweters
|
18473
gesprekken
|
19961
vragen
|
Ik kan enkel nog telefoons ontvangen van mijn contacten op mijn Samsung Galaxy S7.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Staat je toestel op een ‘niet storen’ modus?
Het getuigt van respect om op zijn minst een beetje informatie in de body van je bericht te zetten. Hoe meer informatie jij geeft, hoe makkelijker men je kan helpen.
Kan je ons vertellen over welk toestel (merk, model/type) het gaat?
Het betreft een Samsung Galasy S7
Neen
Als een niet contact mij belt hoort hij eenmaal een klik en kan hij zelf geen bericht inspreken.
Ik krijg wel een melding in mijn berichten met het telefoonnummer
Als een contact mij belt krijgt hij enkel een klik te horen en kan hij/zij geen bericht inspreken. Ik krijg wel een melding in mijn berichten met het zijn/haar telefoonnummer
Als een contact mij belt krijgt hij enkel een klik te horen en kan hij/zij geen bericht inspreken. Ik krijg wel een melding in mijn berichten met het zijn/haar telefoonnummer
Dat klinkt toch als ‘niet storen modus’ of ‘stille modus’.
Staat er een speciaal icoontje in de statusbalk, bovenaan je scherm waar bijvoorbeeld ook het icoontje voor wifi, bluetooth, batterij enzo staat?
https://www.seniorweb.nl/tip/tip-niet-storen-functie-op-android-telefoon
er staat een telefoontje
@RZ Een tip: gebruik @ en kies dan de naam uit de lijst. Zo weten we op wie je antwoordt.
Wat je ook kan doen als je ergens op antwoordt: druk op de 3 puntjes en en dan op de aanhalingstekens. Dan wordt hetgeen waarop je antwoord toegevoegd.
Dat maakt het voor iedereen wat duidelijk en overzichterlijker 🙂
@RZ schreef:
er staat een telefoontje
Een telefoontje zoals een hoorn?
Staat daar een klein verbodstekentje bij, of een klein wifi-symbooltje, of een klein pijltje? Staat er een streepje door?
Kan je een schermafbeelding posten?
Er staat een hoorn met wifisymbooltje
@ beetjesweeter ; er staat een hoorn met een wifisymbooltje