41982
netweters
|
18473
gesprekken
|
19961
vragen
|
Sinds 'n week kan ik niet meer inloggen op
Thuisnetwerk
Mailbox
Vaste lijn
Andere blauwe vakken nog wel
Heb nog het oude IT System.
Nog mensen die dit ondervinden.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Van oud naar nieuw IT System
Het wordt tijd dat de technische dienst eens orde op zaken gaat stellen.
Al die klachten de laatste maanden begint door te wegen.
Het blijft maar duren.
@robatoras Hier mag je gerust de klantendienst voor contacteren zodat ze dit verder kunnen nakijken voor jou.
Hier hetzelfde probleem. Sinds de installatie van de nieuwe modem (360wifi) kan ik Mijn Thuisnetwerk niet meer consulteren. Niet via de app en niet via de webpagina.
Meermaals gemeld via WhatsApp, Messenger, Netweters en telefoon zonder resultaat tot nu toe.
Niet dat ik het nodig heb,alles staat prima ingesteld.
Het werkt terug'mijn thuisnetwerk) dat is voldoende.
@robatorasDan hoor jij bij de geluksvogels het is je gegund helaas heb ik zelf te horen gekregen van de klantendienst dat men denkt dat mijn login corrupt is ik ben nieuwsgierig naar hoe ze dat gaan recht trekken.Ik weet niet als het zin heeft om hiervoor te bellen volgens mij zien de medewerkers dat er een case geopend is voor de "achterliggende dienst" en zeggen ze je dat je moet wachten tot die dienst dat probleem aanpakt.
Hier is nog steeds niets veranderd. Vorige week nog eens gebeld met de klantendienst. Zij konden mij niet verder helpen. Nadien werd ik gecontacteerd door een technieker. Hij kon niets doen en zag dat al mijn apparaten goed werkten. Hij wist niet aan wat het kan liggen dat ik Mijn Thuisnetwerk niet kan zien....
De klantendienst kon mij ook niet verder helpen met het bekomen van een retourlabel zodat ik de oude modem en accesspoint kan terugsturen. Volgens de website kan je een retourlabel terugvinden in Mijn Telenet. Noch de klantendienst noch ik kan dit vinden.
Blijf eens aandringen via WhatsApp,niet opgeven
Antwoord kan wel paar uurtjes duren.
+32 468 00 10 98
Heb ik ook al meermaals geprobeerd. Zowel via Messenger als via WhatsApp. Soms geen reactie, ofwel een reactie na enkele dagen waarin ze zich verontschuldigen voor de drukte en hopen dat alles intussen in orde is. Wanneer ik daarop antwoord dat dit niet het geval is krijg ik opnieuw geen antwoord meer...
Hallo,
Ja dat whatsapp nummer ken ik maar ik voel mij wat beschaamd "ale die zaag dat niet kan inloggen op mijn telenet is weer daar" uiteraard mogen ze dat niet zeggen tegen een klant maar zo voel ik mij.