41982
netweters
|
18473
gesprekken
|
19961
vragen
|
Ik heb alles geprobeerd van software reset tot complete nieuwe installatie.
https://www.netweters.be/t5/WiFi/Nieuwe-wifi-powerline-9082-koppelt-niet-met-9073-type/td-p/92909
De twee pijltjes op de 9082 blijft oranje en het wifi icoontje blijft groen pinken.
Wanneer ik eerst op de 9083 de knop sync voor 3 seconden ingedrukt houd, dan worden de pijltjes op de 9083 groen (knipperen). Vervolgens druk ik 3 seconden op de sync knop van de 9082, maar dan pinken de pijltjes op de 9082 afwisselend rood en oranje. Het lichtje van de wifi blijft groen pinken. Ik kan nergens terugvinden wat dit wil zeggen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Wohoo Probeer ze eerst te resetten. Knop 10 seconden indrukken. Vervolgens de procedure om te koppen opnieuw uitvoeren met de PWL op naast elkaar gelegen stopkontakten aan te sluiten of op een stekkerblok.
Bedoel je dan de PWL die met de modem verbonden is? Of moet ik de wifi PWL resetten?
Dus UTP ontkoppelen, resetten van PWL, met modem verbinden en dan PWL van de wifi in de PWL van de modem steken..
Dit heb ik gedaan, maar de pijltjes zijn oranje op beide PWL adapters en op de wifi PWL blijft de wifi (groen knipperen).
Als je safe wil spelen, dan reset je beide powerlines, je plugt de master in een stopcontact, maakt verbinding via UTP met de router en plugt de slave in de master. Dan de koppelingsprocedure uitvoeren zoals beschreven in de handleiding.
Dit in combinatie met een reset heeft het opgelost voor mij.
Bedankt