Hallo,
We zijn een jaar en een maand geleden overgestapt van whoppa naar one. nu kunnen we sindsdien ons mobiel verbruik niet meer zien. Op de website van mijn Telenet krijgen we een foutmelding en in de my Telenet app is de knop voor het mobiele verbruikt te zien volledig verdwenen. Vorig jaar toen het probleem de eerste keer optrad de klantendienst gebeld. Ze hebben me doorverbonden met de technische dient die me toen gezegd heeft dat dit een gekend probleem is maar dat het snel opgelost zal worden. Het afgelopen jaar nog een keer of 4-5 gebeld en dan telkens te horen gekregen wij kunnen inderdaad je verbruik ook niet zien. We begrijpen dat dit vervelend is maar kunnen helaas hier niets aan doen. 2 vraagjes: we hebben op dat jaar tijd 2 maal een factuur gekregen waarbij we over ons dataverbruik zijn gegaan. Maar wij en de telefonische klantendienst kunnen ons verbruik niet zien. Hoe kan het dat ze voor de facturatie dit wel kunnen zien? En de 2e vraag is gewoon simpelweg of iemand een oplossing heeft voor dit probleem dat nu al meer dan een jaar aansleept.
Titel gewijzigd door Anaïs(mod) | Vorige titel: Mobiel dataverbuik onzichtbaar
... Meer weergeven