MisterC
Experienced Weetjesweter
MisterC
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
26-10-2019
18:44
|
Lid sinds: 12-09-2017
Datum laatste bezoek: 26-10-2019 18:44
Ranking
Experienced Weetjesweter
26-10-2019
17:43
Hallo,
Het wigo S pakket.
Begrijp ik het goed? Wat telefonie betreft ,zowel bellen met de gsm of vaste telefoon naar vast en mobiel binnen belgie 24u op 24u?
Mvg,
Marc
... Meer weergeven
01-01-2018
08:36
Hallo, Dat is een streamingsprobleem, ik denk niet dat daar veel aan te doen is, iedereen heeft dat probleem wel. Er wordt wel eens gezegd moest iedereen via internet radio beluisteren valt het internet plat... Dus wachten op betere technieken volgens mij... Marc
... Meer weergeven
29-11-2017
17:29
Hallo, Ik heb ooit slecht bereik gehad met het netwerk van Proximus. Tot ik mijn gsm gereset heb terug naar de fabrieksinstellingen. Toen was het terug in orde, het lag dus aan mijn telefoon. M. @StefaanH schreef: @Ex-Netweter schreef: Ik heb constant slecht bereik hier thuis. Weet iemand wanneer die omschakeling in orde gaat zijn? Ben het beu om telkens tijdens een gesprek weg te vallen. groetjes Om dat te weten voor uzelf best even de helpdesk van TN contacteren en daar de vraag stellen. BTW, heb je al lang last van slecht bereik binnenhuis? Is dit altijd zo geweest? Indien niet, ben je misschien al overgeschakeld en ben je nu, met het Base netwerk, slechter af dan voordien met het Orange netwerk.
... Meer weergeven
28-11-2017
12:39
Hallo opnieuw, Ik heb wat zitten googelen, de Creature update van Windows geeft dus serieuze problemen hier en daar. Dus googelen maar... je komt er wel... Bij mij was het een externe netwekadapter, die werkt gewoon niet meer onder de nieuwste versie van Windows en nieuwe stuurprogramma' zijn (nog) niet beschikbaar. Ik ben dan maar terug overgeschakeld op de interne adapter, die werkte wel nog na een bijwerking van het stuurprogramma, maar dat is enkel de 2.4 gigahertz band. Succes! M.
... Meer weergeven
28-11-2017
12:25
Hallo, Je snelheid van internet is waarschijnlijk ook aanzienlijk gedaald. (speedtest uitvoeren) Het stuurprogramma van de netwerkadapters bijwerken kan een oplossing bieden. Ik heb hetzelfde voorhad na de update van Windows. Je kan dit ook testen door de Windowsupdate ongedaan te maken moest je geen betere stuurprogramma's vinden. M.
... Meer weergeven
20-11-2017
13:42
1
hallo, Onder de knop "mailbox aanmaken" bij de categorie internet beginnen. Daar kiezen voor nieuwe mailbox aanmaken in de keuzelijst, dan kiezen voor nieuwe gebruiker aanmaken in de keuzelijst. Je kan dus geen subgebruiker aanmaken zonder een mailbox voor die subgebruiker. Dat had je niet in de oude "Mijn telenet". M.
... Meer weergeven
10-11-2017
06:17
Hallo, Als je op al je toestellen tegelijk niet kan surfen, (ook in de buurt van je accespoint?) dan moet het wel aan de modem liggen volgens mij. Al een herstart van de modem gedaan? Anders blijven doordrammen bij Telenet zou ik zeggen. Het kan ook aan de constructie van het huis liggen(beton), dan eventueel een wifiversterker installeren beneden. M.
... Meer weergeven
08-11-2017
04:42
2
Hallo, Het kan aan je netwerkadapter liggen... Het is waarschijnlijk begonnen na een update van Windows... het stuurprogramma van je netwerkadapter bijwerken kan een oplossing zijn. Ik heb dat ook voor gehad maar werkte met een usb-netwerkadapter, die was niet meer compatibel met de nieuwste versie van Windows10... Ik ben dan terug overgeschakeld naar de ingebouwde netwerkadapter en toen ging het terug... Marc
... Meer weergeven
03-11-2017
11:09
hallo, met een hdmi-kabel van de laptop naar de tv moet dat wel te doen zijn... M.
... Meer weergeven
03-11-2017
05:29
Hallo, Dat zijn symptomen van een imap- account op je telefoon en een pop-account op een andere computer, dan is het vrij logisch. Als je op alle toestellen imap instelt zal je dat niet voorhebben. De mails verdwijnen waarschijnlijk na 14 dagen , dat staat standaard ingesteld bij een pop-account (mails blijven 14dagen op server staan na het binnenhalen via een pop-account). M
... Meer weergeven
03-11-2017
05:13
Hallo, Ik heb dat ook voor gehad. Het lag aan mijn wifi-adapter ( een stick). Die werkte niet meer naar behoren onder de nieuwste versie van windows10. Ik ben dan terug overgeschakeld naar de interne wifi-adapter, dan ging het terug. Een update van je wifi-adapter kan dus helpen. (in apparaatbeheer stuurprogramma bijwerken). M.
... Meer weergeven
02-11-2017
12:15
Hallo, Probeer misschien eens een nieuwe gebruiker aan te maken op Netflix en probeer dan eens...
... Meer weergeven
20-10-2017
13:47
Beste Suzy, Ik krijg de melding dat mijn aanvraag(verwijderen subgebruiker) niet automatisch kan verwerkt worden, probeer het later nog eens... nog even geduld dan zeker?
... Meer weergeven
Berichten die MisterC geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 14-12-2017 06:43 | |
1 | 20-11-2017 13:42 | |
2 | 08-11-2017 04:42 | |
1 | 13-10-2017 23:44 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
18035 | 08-11-2017 04:42 | |
36277 | 16-10-2017 16:14 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig