ik volg dit topic even mee op. We zitten in dezelfde situatie, groot gezin met kinderen die studeren, gamen, netflixen en youtuben... voor het einde van de maand zitten we geregeld aan de 750 max. Ook steeds dezelfde uitleg van Telenet: ze kunnen er niet omheen, het is het maximum, dit is technisch beperkt, ze kunnen dat niet afzetten van de technische dienst, en "u verbruikt toch wel veel hee". En de laatste keer te horen gekregen van de - wel vriendelijke - dame "dat ze dit nog nooit tegengekomen waren". Bovenstaande post bewijst wel het tegendeel. Er werd een keer aangeraden om dan om te schakelen naar een bedrijfsabonnement (klik?) maar volgens mijn laatste gesprek met de helpdesk is dat ook beperkt, wat inderdaad op de business pagina staat: https://www2.telenet.be/nl/business/producten-diensten/klik/klik30gb-bestel/ "* Bij intensief gebruik tijdens piekuren, kan de internetsnelheid tijdelijk worden beperkt, Telenet netwerkbeheer is van toepassing. Meer info op telenet.be/internetgebruik." Als er een oplossing is kom ik het ook graag te weten....
... Meer weergeven