Ik heb hetzelfde probleem. Wegens data verbruik netflix ben ik van Wigo Home S naar Wigo Home moeten overgaan. Bij Wigo Home S werd de huur decoder afgetrokken, omdat ik geen enkele decoder huur. Ik heb 2 digicorders en 1 digibox (samen 600 euro) aangekocht. Bij Wigo Home moet ik de volle pot betalen en dus ook huur decoder. Ik bel naar de telenet dienst en daar vertellen ze mij dat huur in het pakket zit inbegrepen en onmogelijk in mindering kan gebracht worden. Ik verwijs naar mijn vorig pakket, waar de huur ook is inbegrepen en er toch een compensatie is, maar ik krijg geen gehoor. Ze stellen voor om een klachtenbrief te schrijven. De klachtendienst meld dat het probleem gekend is en ze mij ter compensatie voor 1 jaar lang, maandelijks 10 euro in mindering zullen brengen en dan zien of telenet tegen dan een oplossing heeft voor klanten met gekochte toestellen. Werd gedaan voor januari, maar ik zie dat dit niet is gebeurd voor februari. Opnieuw naar telenet gebeld en daar begint alles van voor af aan.... Ik kan ook geen (120 euro/jaar huur) TV-box afhalen en combineren met mijn huidige digicorders, want deze zullen gedeactiveerd worden door telenet volgens de klachtendienst. De telenet klantendienst zei dat combineren wel mogelijk is? Maar ik heb hier bij netweters ondertussen gelezen dat dit niet mogelijk is. Ik voel mij daar als klant van het éérste uur niet goed bij. Betalen voor diensten die je niet krijgt. De enige troost is dat ze het bij de klantendienst ook "spijtig" vinden.
... Meer weergeven