Geachte, Ik zit 2 weken met hetzelfde probleem als de persoon in deze chat: Opgelost: Opname functie niet beschikbaar op TV-box en telenet.tv - De Netweters. De oplossing was er eigenlijk niet, maar zij hebben 3 maanden moeten wachten tot ze konden opnemen met hun TV Box. Ik leg het even nog eens uit: Sinds maandag 31/08/2023 heeft een Telenet technieker een Tv box geïnstalleerd. Nu blijkt dat ik geen opname mogelijkheid heb. De technieker zei dat de nieuwe tv boxen een bug hebben en dat ze dat nog steeds niet opgelost hebben. De technieker garandeerde mij dat het automatisch in orde komt na 48 uur. Nu zijn we al meer dan 48 uur verder en nog steeds geen opname mogelijkheid. Ik heb de tv box al volledig herstart maar dat helpt niet. Wat kan ik doen. Ik heb de helpdesk gebeld maar na 20 min nog steeds geen medewerker. Dan maar via Whatsapp... Op 03/08/2023 raden ze mij aan om de TV Box naar fabrieks instellingen te zetten. Ik zet de Tv box terug op fabrieksinstellingen gezet. Dit heeft niets uitgehaald. Ik krijg nog steeds geen mogelijkheid om op te nemen. Als ik op de rode bol van de afstandsbediening druk geeft hij een pop-up met uitleg dat je voortaan opneemt via de cloud. Bij systeem, kan je uw verbinding kwaliteit zien en die is goed. Met netwerksnelheid, zeer goed! Hoe gaan we nu verder? Ik had speciaal een technieker de installatie laten doen om problemen te vermijden. Dit was dan het antwoord: Helaas ervaren we momenteel een algemene storing waarbij het niet mogelijk is om TV-programma's op te nemen op de TV-box. Onze IT-dienst is hier dan ook vanop de hoogte en doet hun best dit zo spoedig mogelijk op te lossen voor je! Kan je eens kijken op de Telenet TV-app als je hier wel kan opnemen? We helpen je graag verder! Mijn antwoord: Had ik ook nagekeken, vanuit de app kan ik ook niet meer opnemen. Op 07/08/2023: We zijn nu al 7 dagen verder en nog altijd geen opname mogelijk. Mijn geduld geraakt stilletjes op. Antwoord: Ik kan me inderdaad voorstellen dat het geen leuke situatie is! Onze achterliggende dienst is momenteel nog volop bezig om deze hinder te verhelpen. Hopelijk kunnen ze dan ook snel een oplossing vinden, zodat je kan opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Op 14/08/2023: Ondertussen een nieuwe Tv box gaan halen, vorige zaterdag. Nu nog altijd geen opnames mogelijk. We zijn nu meer dan 2 weken verder. Ik hoor niets meer van jullie. Doen jullie nog iets? Kan je iets laten weten? Ik begin stillaan mijn geduld te verliezen!!! Antwoord: Sorry. Dit algemene incident staat helaas nog steeds open. Ik hoop dat we hier de komende dagen een oplossing voor kunnen voorzien. Ik denk dat ik ondertussen de TV Box al 10x naar fabrieksinstelling heb gezet, maar het haalt niets uit. De woorden 'opnemen, opnames' komen nergens in de menustructuur voor het is alsof ik met een equivalent van een digibox zit ipv digicorder. Ik betaal wel voor Telenet One abonnement, dan verwacht je dat dit in orde is.
... Meer weergeven