@XQlusioN schreef: Dan is de info van het TelenetCenter niet correct en is het dus beter dat we omgaan naar de CV8560E. Op Mijn Telenet al op verschillende apparaten en profielen gekeken (zelfs de mensen van het TelenetCenter zeiden dat bij mijn profiel de opties er niet werkten) Dat zijn 2 zaken die met elkaar niets te maken hebben: De E-router aka CV8560E is inderdaad de beste oplossing voor jouw netwerk, gezien je: de WiFi van de Telenet modem niet wilt gebruiken (eigen Mesh systeem). geen dubbele NAT wil hebben. de CV8560E ook een Docsis 3.1 Gigabit modem is (in tegenstelling tot de verkeerde info die je kreeg). De problemen die je ondervindt met "Mijn Telenet" is iets anders. Dit wijst meestal op een verkeerde provisionering van uw modem. De wissel naar de CV8560E zal dat misschien wel oplossen (op voorwaarde dat het Telenet Center de modem deze keer wel correct provisioneert), maar ook met de CH8568LG had je dat probleem niet mogen hebben. @patrick37 schreef: Het is wel duidelijk dat er dus niet altijd juiste info meegegeven wordt. Jammer want op die manier is een klant niet op de hoogte en is alles onduidelijk wat die wel en niet kan doen. Klanten zo misleiden is toch incompetentie troef 😫
... Meer weergeven