Afgelopen week twee tv-boxen in huis gehaald. 1ste moest ik installeren ( heb dit in de living gedaan ) en voor de 2de ( slaapkamer )moest ik enkele dagen wachten. 1ste installatie ( living ) werkt(e) perfect. Na enkele dagen 2de box geïnstalleerd. Helaas. Foutcode cs1010. Na contact met Telenet was dit opgelost. Wederom helaas. Mijn installatie in de living deed het plots niet meer. Foutcode cs2004. Alles werkte behalve live kijken ging niet. Alle verbindingen nagekeken en zaten allemaal ok. Er zou een defect zijn aan de coax kabel volgens de helpdesk van Telenet. Alle kabels van de 2de installatie gehaald en aan de 1ste verbonden, helaas. Na een vijftal telefoons en meerdere keren de boxen een nieuwe reset gedaan, door hun en door mij, helaas. Mocht de gedeeltelijk werkende box gaan omruilen. Helaas. Probleem blijft bestaan. Foutcode cs2004. Alleen live kijken gaat niet. Uitgesteld kijken, Netflix etc... gaat allemaal wel. Instellingen van de TV nagekeken en die blijken allemaal in orde. Waarom kan men niet LIVE kijken en ALLE andere aangeboden diensten wel, terwijl het toch van dezelfde bron ( leverancier ) komt?
... Meer weergeven