Beste, Ik richt mij even tot de netweters op aanraden van de Telenet-helpdesk die zich blijkbaar niet kan/mag bezighouden met bepaalde technische vragen. Ik heb een port forward ingesteld via MijnTelenet (1194 UDP & 2194 UDP) en dit werkte prima tot...? Om één of andere reden blijkt dit plots niet meer te werken. De instellingen in "MijnTelenet" zijn niet aangepast of zo. Dus: er is een verschil tussen wat er ingesteld is, en wat er effectief op de Telenet-router wordt toegepast. Support kan / mag zich blijkbaar niet met een dergelijke vraag bezig houden, wat ik vreemd vind, aangezien er gewoon een technisch probleempje is en dit moet worden opgelost. Ik heb de modem al herstart / de settings al eens opnieuw ingesteld / getoggeld tussen 'UDP' en 'Beide', maar dit brengt allen geen oplossing. Via dit forum heb ik gezien dat dit nog wel voorvalt. Op de fora zie ik geen enkele melding dat een nieuwe modem of een factory-reset het probleem zou verhelpen...Deze piste wil ik dus ook niet (meteen) bewandelen. Bijgevoegd een screenshot van het modemtype en de instellingen. Kan iemand mij helpen? (aangezien de helpdesk dat blijkbaar niet kan of mag oplossen) Mvg, Jan
... Meer weergeven