Ervaringen met Safespot: Iemand een idee wat ik best kan doen? Probleem 1) Safespot activeren? Probleem 2) TV-verbinding werkt niet meer sinds aanvraag Safespot. Probleem 1: Zondag 15/12 Ik heb Safespot aangekocht. Toen ik later die dag de app wou uitproberen, zag ik dat het nummer waar de verificatiecode naartoe wordt gestuurd, mijn oud nummer was. Ik bel naar de technische dienst om dit te laten veranderen. Ze zeggen dat het raar was dat mijn oud nummer nog in het systeem stond, maar dat ze dit hebben aangepast. Ik zou 24 uur moeten wachten en dan kan ik me aanmelden om een verificatiecode te ontvangen. Maandag 16/12 Ik heb 24 uur gewacht, maar bij het aanmelden van Safespot, zie ik dat de code nog steeds naar mijn oud nummer wordt gestuurd. Ik bel nog eens naar de technische dienst van Telenet. Hier leg ik mijn situatie uit. De man aan de andere kant zegt dat hij dit ging nakijken en het nummer ging aanpassen. Deze man zei dat hij het nummer had aangepast, en dat ik binnen 24 uur een bericht zou krijgen wanneer dit geactiveerd is. Dinsdag 17/12 We zijn alweer meer dan 24 uur verder en ik heb nog steeds geen bericht gehad, en het probleem via de app is nog steeds hetzelfde. Wat moet ik nu doen? Nog eens naar de technische dienst bellen?? Ik word hier een beetje moedeloos van. Ben ik ongeduldig? Moet ik langer wachten? Probleem 2: Na mijn bestelling van Safespot, viel mijn internet voor een klein kwartiertje uit. Sindsdien kan ik mijn tv niet meer verbinden met het WiFi-netwerk. Al mijn andere devices (smartphone, tablet, Amazon Echo, ...) kunnen wel zonder problemen verbinden. Kan dit te maken hebben met Safespot?
... Meer weergeven