draka
Freshman Weetjesweter
draka
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
16-11-2023
01:59
|
Lid sinds: 09-12-2019
Datum laatste bezoek: 16-11-2023 01:59
Ranking
Freshman Weetjesweter
26-10-2023
22:57
Je kan hiervoor virtual desktop gebruiken in combinatie met telenet tv webapp, alle type schermen mogelijk alsook bioscoop omgeving.
... Meer weergeven
05-07-2023
19:18
1
Idem hier, soms minuten weg, soms geen synchronisatie, soms fractie van een seconde zichtbaar. Soms helpt aan/uitzetten ondertiteling of terugspoelen vanaf het moment het terug in sync is, vaak gaat het echter de meeste tijd goed. Op zich geen onoverkomelijk probleem omdat de audio meestal in het Engels goed te volgen is daarom dat ik denk dat vele dit niet melden en ook, het is mij alleen maar opgevallen bij deze zender.
... Meer weergeven
05-07-2023
18:54
Zie mijn bericht in het andere topic: DHL contacteren heeft geen nut, je moet een dossier opstarten bij de leverancier (in dit geval telenet) tegen DHL. Zij zijn verplicht je verder te helpen en info op te vragen bij DHL. Via Whatsapp ging de communicatie hier het gemakkelijkst, hoef je niet uren aan de telefoon te hangen tussen de antwoorden en geef je ze hun ook wat tijd om zaken op te zoeken. Email wordt niet meer beantwoord dacht ik ergens gelezen te hebben.
... Meer weergeven
05-07-2023
18:34
Die is een paar dagen na mijn vorige reactie toegekomen. In jouw geval lijkt het eerder misgelopen te zijn bij de pakketdienst Normaal moet je een aantal mails van DHL gehad hebben, de eerste met tracking barcode, de laatste met de bevestiging dat hij geleverd is. Vlak erna kreeg ik ook een mail van telenet dat hij geleverd was. Bij levering van het pakket moet er getekend worden. Als hij geleverd en nooit toegekomen is, moet je als klant een procedure opstarten bij de leverancier (in dit geval telenet) tegen DHL. DHL gaat dan de levering na, o.a. adres, wie geleverd heeft, handtekening, .... die krijg je normaal ook te zien in het dossier.
... Meer weergeven
27-06-2023
23:25
mmm, evidente vraag. maar dat is het eerste wat ik altijd doe 😁, had je al kunnen merken aan mijn antwoorden. Het grootste probleem hier was : geen bevestiging van betaling, een online help die verkeerde informatie geeft. Ook bij hun whatsapp help wordt je in eerste instantie doorverwezen door een bot naar de foute informatie, dat zou echt verholpen moeten worden. Het kost immers hun medewerkers, die vriendelijk en correct werken bijzonder veel extra tijd om iets wat vanzelfsprekend zou moeten zijn, recht te zetten.
... Meer weergeven
26-06-2023
16:31
1
Hallo @bert_ , Dat was inderdaad de te volgen weg. Ik had ondertussen dit weekend via whatsapp al contact opgenomen met de klantendienst en werd vriendelijk geholpen en kreeg via die weg een bevestiging. Deze ochtend ook bevestiging via mail. Enig is toch voor verbetering vatbaar bij de webshop van telenet.
... Meer weergeven
25-06-2023
11:08
"Als er na een maand niks geleverd wordt neem je contact op ?" Sry ben je serieus, eerst een maand wachten en dan pas reageren of iets al dan niet een maand eerder goed gelopen is.
... Meer weergeven
25-06-2023
11:05
Mijn excuses als dit zo overkwam, best grof was naar telenet toe : Een online help met niet bestaande linken, geen enkele mogelijk om te zien wat je bestellingen zijn.
... Meer weergeven
24-06-2023
19:40
Eigenlijk wel grof, je link verwijst naar een online hulp van telenet waarin ze verwijzen naar niet bestaande links : " mijn bestellingen" bestaat niet, graag als je advies geeft ook even nakijken of dat werkt.
... Meer weergeven
24-06-2023
18:54
De bestelling is gewoon doorgegaan 12 uur geleden, ik zie ook dat ik nu 4 van de 5 nog kan bestellen als klant van telenet / dus geregistreerd. Ik vind het gewoon een beetje verontrustend, elke ordinaire webshop geeft je een bevestiging na max 10min/ half uur, telenet heeft al mijn gegevens maar kan geen bevestiging versturen ?
... Meer weergeven
24-06-2023
17:57
Wegens de mooie korting en bijkomende voordelen Tab A8 / cashback 200, voor een eerste keer besteld in de webshop van telenet. Een beetje verdoken staat wel dat de korting "250 euro" alleen ten volle geldt als je de volgen 12 maanden klant blijft. Op zich geen probleem, die 250 is wel wat overdreven, je vind ze bij andere gerespecteerde shops ook voor minder, je korting is +/- 50 bij telenet.
Het probleem is, alles is betaald maar ik krijg geen bevestiging van telenet, moet ik een klacht indienen ? en waar ? In contact bij telenet zie ik nergens iets wat te maken heeft met hun webshop.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: webshop S23 betaald en geen bevestiging.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
Klantenprijs
-
Samsung
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 05-07-2023 19:18 | |
1 | 26-06-2023 16:31 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig