Beantwoorden
-B-
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Verander-je-wachtwoord-dag Star Wars Day Dat loopt vlotjes. Leesbeest!

Mobiele data WIGO 35 uitbreiden

Beste netweter,

We hebben een WIGO abo met 4 Sim kaarten en mobiele datapot v 35GB. 

Met opgroeiende tieners aan het mobiele data infuus (oa. Door kampen in verre bossen enzo) wordt de 35GB mobiele data pot krap. 

Weet iemand of er bij WIGO een optie is om de mobiele databundel tijdelijk uit te breiden ? Ik vind op de site en hier niet ddlk een antwoord op deze vraag.

Hopelijk weten de netweters meer 😉

Alvast bedankt!

 

 

0 Likes
6 reacties
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 517
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Mobiele data WIGO 35 uitbreiden

@-B- 

Wigo is een oud abonnement. Je kan dit niet meer wijzigen.

Je kan dus enkel overstappen naar One (Up).

https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/one/

Ik gebruik One for 1 met 2. De gratis Data-Sim combineer ik met een (mobiel) abonnement "prijs volgens verbruik".

-B-
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Verander-je-wachtwoord-dag Star Wars Day Dat loopt vlotjes. Leesbeest!

Mobiele data WIGO 35 uitbreiden

Beste, 

Ik zit eigenlijk goed want overstap houdt in dat ik meer betaal prijs voor minder (data, snelheid). 

De bundel volstaat ook 11 vd 12 maanden vandaar dat ik benieuwd was of het mogelijk is om eenmalig mobiele data bij te kopen. (Voor de 'pot' of ev. gekoppeld aan SIM) ? 

Mvg

 

 

 

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2727
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Mobiele data WIGO 35 uitbreiden

Veel toestellen kunnen een 2 sim kaart aan

Kijk eens rond dat je niets vind dat je past een 2de abo

Zo lossen veel mensen dit op

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5313
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Mobiele data WIGO 35 uitbreiden

@-B- 

Op gsm data krijg je meer, 300GB per simkaart, op je vaste internet kan je minder snelheid hebben, nu max 250 down, maar voor gewoon surfen merk je dat niet,

je betaald idd iets meer maar je krijgt ook meer gsm data voor terug, en 3TB op de vaste internet in de daluren 00.00 uur tot 17 uur.

je moet zelf beslissen wat belangrijker is, Wigo zal je niks meer kunnen aan aanpassen, ze zullen bij Telenet u One(up) aanraden.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2727
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Mobiele data WIGO 35 uitbreiden

Dat stoort bij veel mensen is alles of niets er zit niets tussen dan lossen ze zo op

Voor een 10 euro heb je 10 gb er bij met extra kaartje

Je moet dit zien valt te zien welk profiel je hebt en wat je nodig hebt natuurlijk

Ex-Netweter
 

Mobiele data WIGO 35 uitbreiden

Geef je tieners zakgeld in plaats van data, ze zijn nu oud genoeg om zelf te bepalen waaraan ze geld willen besteden. Op https://www.bestetarief.be/ kunnen ze de meest geschikte tariefplannen vinden.

0 Likes