Ik ben overgeschakeld van telenet whoppa (tv+vaste lijn+internet) naar een wigo 9 (gsm abonnement extra, maar geen freephone europe meer voor de vaste lijn). Zodoende zou ik kunnen genieten van de telenet kerst promo, zijnde bv een tv of ipad aan 99€. Nu is de overschakeling redelijk vlot gegaan, maar mijn vraag is nu, hoe ik een tv of ipad aan 99€ kan bestellen. Na 1 week nog steeds geen mail hierover gekregen. En natuurlijk reageert telenet niet op mijn vraag. Er bestaat nochtans een extra mogelijkheid om via een button een vraag na je bestelling te stellen. Ze beloven snel te reageren, maar wat is voor telenet snel.. Om een abonnement te verkopen of betaling te innen, zijn ze wel echt heel efficiënt. Omdat ik nog maar enkele dagen meer heb om mijn bestelling te herroepen en de actie “tot einde voorraad” geldt, zou ik graag snel antwoord willen krijgen. Kan er mij iemand vertellen hoe de kerstpromo bij hem verliep? Alvast bedankt.
... Meer weergeven