Beantwoorden
Phil3
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Telenet kerst promo

Ik ben overgeschakeld van telenet whoppa (tv+vaste lijn+internet) naar een wigo 9 (gsm abonnement extra, maar geen freephone europe meer voor de vaste lijn). Zodoende zou ik kunnen genieten van de telenet kerst promo, zijnde bv een tv of ipad aan 99€.

Nu is de overschakeling redelijk vlot gegaan, maar mijn vraag is nu, hoe ik een tv of ipad aan 99€ kan bestellen. Na 1 week nog steeds geen mail hierover gekregen. En natuurlijk reageert telenet niet op mijn vraag. Er bestaat nochtans een extra mogelijkheid om via een button een vraag na je bestelling te stellen. Ze beloven snel te reageren, maar wat is voor telenet snel.. Om een abonnement te verkopen of betaling te innen, zijn ze wel echt heel efficiënt.

Omdat ik nog maar enkele dagen meer heb om mijn bestelling te herroepen en de actie “tot einde voorraad” geldt, zou ik graag snel antwoord willen krijgen.

Kan er mij iemand vertellen hoe de kerstpromo bij hem verliep?

 

Alvast bedankt.

6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5845
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet kerst promo

@Phil3  heel simpel eigenlijk. U gaat naar mijn Telenet ---- u gaat bij administratie eentje naar rechts dus op de pijl drukken. Dan ziet u staan mijn toestel kortingen. Als u daar op drukt komen de ' bonnetjes' te voorschijn om zogezegd een toestel met korting te kopen. Daar staat ook uw 'bon' voor de kerstpromo. Klik daarop en volg de stappen die gevraagd worden. Vervolgens komt de PostNL uw pakket brengen. Wel rekening houdend dat het pas het nieuwe jaar komt he.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Phil3
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Telenet kerst promo

Beste Patrick,

 

superbedankt voor het snelle antwoord!

Ik was ingelogd bij mijn telenet en na aanklikken van mijn toestelkortingen en “kerstpromo” kwam ik op de pagina met alle toestellen. Ik zag daar bv de lg toestel aan 349€, maar blijkbaar diende ik mij daar opnieuw aan te melden en gebeurt dit niet automatisch. Na aan aanmelden zag ik inderdaad wel de toestellen aan 99€. De lg tv is echter pas beschikbaar binnen 1 à 1,5 maand 😟

 

Bij netweters wordt ik wel veeeel sneller geholpen dan via telenet zelf 😁

 

Vraag is dus beantwoord en er mag dan ook een slotje op.

nogmaals dank!

Phil3
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Telenet kerst promo

Ipad 2019 ook 1 à 1,5 maand levertijd. Ze hebben duidelijk te weinig voorzien..

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5845
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet kerst promo

@Phil3  u kan de oplossing markeren als opgelost zijnde


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
GerritMathys
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Telenet kerst promo

Beste,

 

ik zie veel bonnetjes maar geen enkele voor de kerstpromotie.

spijtig. 

 

Mvg en prettige feestdagen

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5845
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet kerst promo

@GerritMathys  jou telenet klantenprijs bonnetjes staan gewoon zoals het hoort. Op de moment dat je jou pakket aanpast zodat je aanspraak maakt op die kerstpromo zal je zien dat je de 'bon' kerstpromo hebt. Dus één van de vijf 'bonnetjes' wordt dan je kerstpromo. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.