Hey jongens,
De situatie is als volgt.
Ik was trouwe telenet klant met nog een oud whoppa abonnement en dacht, weet je wat met deze kerstpromo stap ik over en neem ik mijn mobieltje erbij. Maakt het lekker simpel toch?
En ik dacht ik koop de Nintendo Switch voor 99eu, mooie deal 🙂
Krijg ik een mailtje dat de switch niet leverbaar is en ik tot midden januari moet wachten op mijn toestel, geen probleem toch? Geduldig even wachten :).
Ga ik op reis met mijn gezin, komt er een mailtje binnen van POSTNL dat men pakje geleverd is...
Voel je de bui al hangen :)?
Van klachten dienst naar klachten dienst, klachtenformulier, telefoontjes mailtjes etc.
Na 3 maanden komt Telenet met een oplossing.
We storten je 99euries terug... en voor de rest... nou niet ons probleem.
(natuurlijk is het dan ook al na de promotie datum en kan ik zeker geen nieuwe meer bestellen)
Bel ik even om te zeggen dat ik me niet kan vinden in de oplossing. krijg ik het deksel op de neus.
Blijkbaar is dit gewoon te nemen en heb jij als klant helemaal niks te zeggen.
Nou iemand een idee hoe ik hier mee verder kan?
Groetjes,
Gary
... Meer weergeven