Beantwoorden
Gary
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Levering Nintendo Switch Kerstpromo

Hey jongens,

 

De situatie is als volgt.

Ik was trouwe telenet klant met nog een oud whoppa abonnement en dacht, weet je wat met deze kerstpromo stap ik over en neem ik mijn mobieltje erbij. Maakt het lekker simpel toch?

En ik dacht ik koop de Nintendo Switch voor 99eu, mooie deal 🙂

 

Krijg ik een mailtje dat de switch niet leverbaar is en ik tot midden januari moet wachten op mijn toestel, geen probleem toch? Geduldig even wachten :).

 

Ga ik op reis met mijn gezin, komt er een mailtje binnen van POSTNL dat men pakje geleverd is...

Voel je de bui al hangen :)?

Van klachten dienst naar klachten dienst, klachtenformulier, telefoontjes mailtjes etc.

Na 3 maanden komt Telenet met een oplossing.

 

We storten je 99euries terug... en voor de rest... nou niet ons probleem.

(natuurlijk is het dan ook al na de promotie datum en kan ik zeker geen nieuwe meer bestellen)

Bel ik even om te zeggen dat ik me niet kan vinden in de oplossing. krijg ik het deksel op de neus.

Blijkbaar is dit gewoon te nemen en heb jij als klant helemaal niks te zeggen.

 

Nou iemand een idee hoe ik hier mee verder kan?

 

Groetjes,

Gary

 

Tags (1)
6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Levering Nintendo Switch Kerstpromo

@Gary  dat is wel een vervelende situatie. Wat ik dan wel raar vindt is dat Postnl geen briefje in de brievenbus doet dat u naar de post kan het af te halen.Normaal gezien zou dit wel moeten en zeker als de klant niet thuis is. Nu het vervelende is dat die promotie niet meer is en dat er dus ook geen nieuwe levering kan en zal gaan gebeuren.Ik denk dat je hier samen met Telenet zelf uit moet komen en zoals je al aangeeft zullen ze het geld terug storten.Voor de rest is er vrij weinig dat je kan doen want als klant sta je dus machteloos op dit moment.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Levering Nintendo Switch Kerstpromo

@patrick37 

 

Een veelvoorkomende klacht met PostNL is dat ze een levering markeren als "Afgeleverd" terwijl de klant niet eens thuis was. Niks geen briefje in de bus, niks geen pakje bij de buren. Gewoon zelf afgetekend en pakje verdonkeremaand.

 

En er is blijkbaar in de praktijk niet veel aan te doen ....


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5239
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Levering Nintendo Switch Kerstpromo

@patrick37

 

Ik werk zelf in de logistieke sector en ik kan u verzekeren dat het meer dan eens voorkomt dat PostNL een pakje achterlaat bij een klant en zelf aftekent. Zelfs aanbellen gebeurt niet, dat heb ik zelf mogen ondervinden. Het zou geen excuus mogen zijn, maar die mensen werken onder enorme tijdsdruk in combinatie met een laag loon...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Levering Nintendo Switch Kerstpromo

@sb  ik werk ook in de logistiek maar waarschijnlijk in een andere tak daarvan. Maar toch ben ik het er niet mee eens dat het zo gaat.Natuurlijk onder bepaalde druk preseteren is niet fijn ook niet goed maar dan vraag ik mij af waar blijft de klantgerichtheid hier? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Levering Nintendo Switch Kerstpromo

ik kan ook bevestigen dat postnl niet altijd deftig werkt met leveringen, heb soms bestellingen die via postnl komen en die dan gewoon weg niet in de brievenbus terecht komen of er geen briefje in de bus zit, zelf leveren ze het niet af bij de post van belgie,

of dat ze zelf wegrijden en het pakje ergens aan de deur leggen waar iedereen aan kan en dus kan verdwijnen.

ook al eens meegemaakt dat ze bellen en tegen dat ik aan de deur ben ze al weg gereden zijn maar wel het pakje aan het raam hebben gelegd waar dus iedereen aan kan.

en dan nog te zwijgen van DPD, die steken meestal ook geen briefje in de bus, en mag je dan kijken op de app of de site om dan te zien dat het pakje afgeleverd is in een winkel ver weg van je en dat je naar daar nog mag rijden.

kan al veel vertellen van fouten.

het zou beter kunnen als ze tijd maken voor de klant hun pakje zelf te laten ontvangen.

ga deze week kennis maken met GLS als pakjesdienst, ben benieuwd of deze betrouwbaar zijn.

soms heb ik geen zin meer om iets te bestellen.

dure dingen zijn al zeker een uitzondering, maar soms kan je niet anders omdat er niet echt veel winkels zijn die dat product verkopen (een satelliet ontvanger bv).


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
MelkieD
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Levering Nintendo Switch Kerstpromo

Hallo gary,

 

wij hebben dit probleem ook gehad alleen dan met een tv... bij Telenet gelukkig een goede oplossing gekregen... aangezien de tv ook nog op de site te bestellen was voor een resuctietarief mochten we de tv opnieuw bestellen ( volle prijs) en werd het resterende bedrag verrekend met onze facturen zodat we de tv alsnog voor €99 konden kopen...misschien een optie om te kijken of dat ook met de switch kan? 

succes in ieder geval!