Dit probleem hadden wij gisteren ook. Ik kreeg - na op "wachtwoord vergeten" te klikken - deze boodschap te zien: "Er werd een mail gestuurd naar je e-mailadres c***********@yandex.ru. Gelieve op de link in de mail te klikken om je wachtwoord opnieuw in te stellen." Ik heb onmiddellijk contact opgenomen met Telenet en kreeg een nieuw wachtwoord van hen. Zo heb ik opnieuw kunnen inloggen in de mailbox, maar een 5-tal minuten daarna werd het wachtwoord opnieuw aangepast (door een vreemde dus). Telenet kon me niet verderhelpen :-(. De mevrouw aan de telefoon raadde me aan alle mails door te sturen naar een alternatief e-mailadres en de getroffen mailbox te verwijderen. Dit is nu wel heel drastisch, want dit e-mailadres werd héél vaak als standaardadres gebruikt. Wanneer iemand ons nu een mail stuurt, krijgt die een foutmelding dat ons adres niet bestaat. Dit is dus niet dé oplossing! @Telenet: gelieve te onderzoeken waar dit Russisch e-mailadres vandaan komt aub.
... Meer weergeven