Ik wil toch wat nuance toevoegen: 1) Verkoopstrucjes en Telenet support heeft niets met Yugo te maken maar met Telenet algemeen beleid. Dus daar Yugo op afrekenen lijkt me niet correct, die problematiek heb je ook met de andere producten. Ik bel nooit naar Telenet Support voor technische problemen: nooit meteen een antwoord, altijd kastje-muur en je verhaal 10x herhalen. Telenet Support gebruik ik enkel voor administratieve problemen. 2) Onduidelijk interface: daar ben ik het deels met je eens, ik hoop dat er geluisterd wordt naar de feedback die gegeven wordt. 3) Bugs: de meeste bugs zijn er volgens mij wel wel grotendeels uit, maar dat is natuurlijk altijd toestelafhankelijk (smart-tv, Android TV of Apple TV) 4) Performance: veel van je klachten klinken OF op netwerk OF op de CPU/RAM van het toestel waarop je de app hebt geïnstalleerd (bvb een smart-tv, die CPUs zijn dikwijls zeer traag). Wat betreft netwerk zou ik steeds voor bekabeld gaan (niet owv snelheid, maar owv stabiliteit). Niet alle toestellen hebben dit, Apple TV en Nvidia Shield (Android TV) wel. Dat zijn voor mij ook de aanraders. Xiaomi Box heeft ook goed performance op CPU/RAM maar geen fysieke netwerkconnectie. Wat je kan doen om het netwerkprobleem uit te sluiten, is de speedtest app installeren op je TV (https://www.speedtest.net/apps) en wanneer je problemen voordoen een snelheidstest uitvoeren. 5) Doorspoelen heb ik nog nooit een probleem met gehad, maar zie 4 6) Trage interface: zie 4.
... Meer weergeven