Filiproelandt
Experienced Weetjesweter
Filiproelandt
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
06-12-2023
09:57
|
Lid sinds: 03-05-2021
Datum laatste bezoek: 06-12-2023 09:57
Ranking
Experienced Weetjesweter
03-12-2023
15:25
Ik gebruik de laatste versie van de TELENET TV app uit de google play store (heb app zelfs verwijderd en opnieuw geïnstalleerd). Ik gebruik dit op een Xiaomi tv stick (is dus een google stick). Nooit problemen gehad. Gisteren zijn de problemen begonnen. Ik zit ook op een ander telenet forum ook waar men hetzelfde probleem aangeeft. Paswoord resetten helpt niet (weet ik van het forum daar).
... Meer weergeven
03-12-2023
10:21
Wij moeten sinds gisteren steeds opnieuw inloggen bij de Telenet tv app. Iemand nog dit probleem? Dit heeft voordien altijd gewerkt.
Titel gewijzigd door Bjarne (mod) | Vorige titel: QR-code steeds opnieuw invullen
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
TV-app
11-10-2023
10:35
Hier hetzelfde…
... Meer weergeven
11-10-2023
10:33
Daar gaan we weer…
... Meer weergeven
24-09-2023
17:15
In de Telenet-app bij start komt er bij verbruik ‘oeps er ging iets mis’. In het tabblad verbruik zien we enkel ONE for 4. Nochtans hebben we 4 gsm’s lopen onder dit abonnement waar we het verbruik NIET kunnen van zien. Als ik inlog via een browser en naar mijn Telenet ga kan ik wel het verbruik (gsm’s en internet thuis) zien. Iemand een idee hoe dit op te lossen (ter info… app opnieuw installeren, uit- en opnieuw inloggen werkt niet).
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Verbruik wordt niet getoond
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
Telenet-app
17-09-2023
08:25
Kan me eens iemand uitleggen hoe het precies zit? Beide screenshots komen van de Telenet site maar ze spreken elkaar compleet tegen. Worden datapots nu gecumuleerd of niet? M.a.w. 4 gebruikers… 1200Gb te verdelen of elk 300gb?
Titel gewijzigd door Daan (mod) | Vorige titel: Onbeperkt mobiel internet?!?
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
mobiele data
-
Telenet Mobile
-
verbruik
08-09-2023
07:50
Het enige wat voorlopig helpt in afwachting van een ‘serieuze’ oplossing. Als je in mijn Telenet een extra gebruiker aanmaakt (ik heb gelukkig een datasim waarop ik nog een gebruiker kon aanmaken) kan je daarmee - en alleen daarmee - inloggen op Telenet.tv. Je hoofdaccounts en andere gebruiker accounts lukken niet.
... Meer weergeven
06-09-2023
07:07
Veel geluk ermee. Ik heb al 6x Telenet gecontacteerd. Het enige was ze steeds opnieuw doen is je paswoord resetten (wat niets verhelpt). We zijn al een week verder… ik zie het niet goed komen.
... Meer weergeven
05-09-2023
06:43
Al geprobeerd. No luck.
... Meer weergeven
04-09-2023
22:10
Om stekezot van te worden!!! Zaterdag gebeld met klantendienst. Die heeft live samen met mij het paswoord gereset om dan te constateren dat het nog niet werkt (maar dat wist ik al eigenlijk want ik had zelf al een reset gedaan). Vandaag klantendienst gebeld... ze gingen het bekijken. Ze gingen mij op de 'hotline' zetten om het op te lossen. Ze gingen het vandaag nog bekijken. Zonet een mail gehad dat m'n paswoord gereset is (nog maar eens) om dan opnieuw te zien dat het probleem steeds hetzelfde blijft 'Oeps, aanmelden mislukt'. Dit is toch gewoon te zot voor woorden. Dit is al m'n zesde contact met telenet (via whatsapp en telefonisch) en niemand krijgt het opgelost! Stilaan ten einde raad.
... Meer weergeven
02-09-2023
14:33
Ik vermoed de standaard. Op gsm (4g/5g), in VMWare, op verschillende pc's, tv's.. Altijd hetzelfde probleem. Ben geen specialist in DNS'en maar daar mag het dan toch niet aan liggen.
... Meer weergeven
02-09-2023
09:43
Iemand al een oplossing voor dit probleem? Ik krijg ook ook 'Oeps... Aanmelden mislukt.' maar kan dus niet aanmelden. Via de klantendienst geraken ze er precies ook niet uit.
... Meer weergeven
01-09-2023
18:07
Ondertussen al opgelost? Ik kamp hier met hetzelfde probleem. Kan maar niet aanmelden (login en paswoord zijn nochtans correct). Men is er mee bezig via whatsapp support maar ik zie weinig lichtpuntjes...
... Meer weergeven
01-09-2023
17:37
Hoe is dit bij jou opgelost geraakt? Ik ben sinds gisteren flow abonnee en heb hetzelfde probleem. Ik kan niet inloggen op Telenet.tv wel op de verouderde flow.telenet.be. Op de klantendienst geraken ze er ook niet uit blijkbaar. Paswoord en login zijn sowieso correct.
... Meer weergeven
01-09-2023
06:36
Oh… dat lukt dus blijkbaar wel. Maar deze site gaat verdwijnen. Kan toch niet de bedoeling zijn.
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 25-08-2023 21:20 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
2613 | 25-08-2023 21:20 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig