24770
netweters
|
152559
antwoorden
|
20720
vragen
|
Ik ging vandaag omstreeks 13u naar de Telenet winkel om Telenet FLOW te activeren. Nu, meer dan 7 uur later kan ik nog steeds niet inloggen op www.telenet.tv. Ik krijg de foutcode hieronder. Ik kaartte het probleem al aan via de whatsapp klantendienst maar het lijkt dat men ook daar niet echt een oplossing weet. M'n paswoord is sowieso correct. Ik kan inloggen op "mijn telenet" en zie dat ik een lopend abonnement op FLOW heb.
Iemand hier een suggestie?
Veel geluk ermee. Ik heb al 6x Telenet gecontacteerd. Het enige was ze steeds opnieuw doen is je paswoord resetten (wat niets verhelpt). We zijn al een week verder… ik zie het niet goed komen.
@Master-Magic schreef:
@Filiproelandt ben het niet zeker maar denk dat je enkel met een telenet login kan inloggen op flow tv.
en dat daar het probleem zit dat een gmail adres niet aanvaard wordt.
Hier even op inpikken. Je kan op alle Telenet platformen inloggen met een persoonlijke login. Deze is steeds in de vorm van een e-mailadres.
Dit mag ook een niet-Telenet e-mailadres zijn, bijvoorbeeld @gmail.com. Alle info over de persoonlijke login vinden jullie hier.
Het enige wat voorlopig helpt in afwachting van een ‘serieuze’ oplossing. Als je in mijn Telenet een extra gebruiker aanmaakt (ik heb gelukkig een datasim waarop ik nog een gebruiker kon aanmaken) kan je daarmee - en alleen daarmee - inloggen op Telenet.tv. Je hoofdaccounts en andere gebruiker accounts lukken niet.