24751
netweters
|
152340
antwoorden
|
20691
vragen
|
Hallo en alvast bedankt voor de eventuele hulp. Ik probeer nu al een tijd mijn abonnement op kot op te zeggen maar dat gaat niet. Overigens heb ik ook gemerkt dat ze mij het dubbele hebben aangerekend gedurende mij abonnement wat kan ik doen?
Danku
Quinten
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: opzeggen abonnement op kot
Hiervoor neem je toch best contact op met de klantendienst, @quintenhh! Zij helpen je hier graag mee verder. 😊
Opzeggen is nochtans heel eenvoudig:
Je deelt Telenet schriftelijk mee op welke datum je abonnement moet stoppen. Hou een kopie bij van die schriftelijke opzegging.
Dat is voldoende.
Als Telenet daarna nog aanrekeningen stuurt voor abonnementsperiodes na deze zelfgekozen opzegdatum, betaal je die simpelweg niet en dien je meteen klacht in bij https://www.ombudsmantelecom.be/nl/een-klacht-indienen/klacht-voor-bemidddeling/
De eenvoudigste manier is een Whatsapp-berichtje naar Telenet:
Hallo, ik wens mijn abonnement X met klantnummer Y vanaf datum Z op te zeggen.
Gelieve hiervoor het nodige te doen.
Voor het opzeggen van een abonnement neem je best telefonisch contact op met de klantendienst via 0800 66 350, het kan ook per post of via dit online formulier. Via Social Media & WhatsApp kan mogelijk werken maar wordt door Telenet zelf niet voorgesteld Alle contactopties kan je trouwens terugvinden op de website van Telenet: Contacteer Telenet
Telefonisch heb je nooit een bewijs van je opzeg en die medewerkers van 0800 66 350 zijn getraind om je met alle mogelijke middelen te overtuigen het abonnement te behouden.
Dit is trouwens niet de Telenet-klantendienst, maar een speciale dienst die als doel heeft het aantal effectief uitgevoerde opzeggingen te minimaliseren.
Als je belt 0800 66 350 gebeurt het onmiddellijk