Beantwoorden
quintenhh
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Dag van de Chocolade En we zijn vertrokken!

Hoe Telenet-abonnement op kot opzeggen?

Hallo en alvast bedankt voor de eventuele hulp. Ik probeer nu al een tijd mijn abonnement op kot op te zeggen maar dat gaat niet. Overigens heb ik ook gemerkt dat ze mij het dubbele hebben aangerekend gedurende mij abonnement wat kan ik doen?

 

Danku

Quinten

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: opzeggen abonnement op kot

0 Likes
6 reacties
DeMMi
Moderator
Berichten: 16
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Tien op tien!

Hoe Telenet-abonnement op kot opzeggen?

Hiervoor neem je toch best contact op met de klantendienst, @quintenhh! Zij helpen je hier graag mee verder. 😊 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewDeMMi | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Ex-Netweter
 

Hoe Telenet-abonnement op kot opzeggen?

Opzeggen is nochtans heel eenvoudig:

Je deelt Telenet schriftelijk mee op welke datum je abonnement moet stoppen. Hou een kopie bij van die schriftelijke opzegging.

Dat is voldoende.

Als Telenet  daarna nog aanrekeningen stuurt voor abonnementsperiodes na deze zelfgekozen opzegdatum, betaal je die simpelweg niet en dien je meteen klacht in bij https://www.ombudsmantelecom.be/nl/een-klacht-indienen/klacht-voor-bemidddeling/

De eenvoudigste manier is een Whatsapp-berichtje naar Telenet:

Hallo, ik wens mijn abonnement X met klantnummer Y vanaf datum Z op te zeggen.
Gelieve hiervoor het nodige te doen.

0 Likes
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1129
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Hoe Telenet-abonnement op kot opzeggen?

Voor het opzeggen van een abonnement neem je best telefonisch contact op met de klantendienst via 0800 66 350, het kan ook per post of via dit online formulier. Via Social Media & WhatsApp kan mogelijk werken maar wordt door Telenet zelf niet voorgesteld Alle contactopties kan je trouwens terugvinden op de website van Telenet: Contacteer Telenet


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Hoe Telenet-abonnement op kot opzeggen?

Telefonisch heb je nooit een bewijs van je opzeg en die medewerkers van 0800 66 350 zijn getraind om je met alle mogelijke middelen te overtuigen het abonnement te behouden.

Dit is trouwens niet de Telenet-klantendienst, maar een speciale dienst die als doel heeft het aantal effectief uitgevoerde opzeggingen te minimaliseren.

 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Hoe Telenet-abonnement op kot opzeggen?

@Ex-Netweter 

Uiteraard heb je een betrouwbare bron voor deze informatie? URL?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2710
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Hoe Telenet-abonnement op kot opzeggen?

Als je belt 0800 66 350 gebeurt het onmiddellijk

0 Likes