24749
netweters
|
152310
antwoorden
|
20690
vragen
|
In de Telenet-app bij start komt er bij verbruik ‘oeps er ging iets mis’. In het tabblad verbruik zien we enkel ONE for 4. Nochtans hebben we 4 gsm’s lopen onder dit abonnement waar we het verbruik NIET kunnen van zien. Als ik inlog via een browser en naar mijn Telenet ga kan ik wel het verbruik (gsm’s en internet thuis) zien. Iemand een idee hoe dit op te lossen (ter info… app opnieuw installeren, uit- en opnieuw inloggen werkt niet).
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Verbruik wordt niet getoond
Opgelost! Ga naar oplossing.
Idem hier.
Via de chat met Telenet kreeg ik onderstaand bericht:
Het is momenteel even niet mogelijk om je mobiel verbruik na te kijken in de Telenet-app. Het gaat hierover een algemeen probleem. Onze excuses voor de hinder. Onze technici doen er alles aan om dit op te lossen. Jeroen
Afwachten dus....
Bij mij hetzelfde, het is echt niet meer normaal. Wat een 'bedrijf'..
Ze hebben geluk dat er geen fiber/koper in m'n straat ligt.
Hier is het verbruik van alle mobile nummers terug zichtbaar.
Gisteren nog niets en net nog eens gekeken en ze staan er
Hier ook weer zichtbaar 😀
Daar gaan we weer…