Beantwoorden
melissa6
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! Hi there!

Geen reactie op aanvraag afbetalingsplan

ik heb all 2x een afbetalingsregeling aangevraagd maar krijg nooit een reactie & bellen kan ik niet want ze hebben mijn telefoon afgesloten. 

en in de winkel kunnen ze ook niets doen. dus maar deze weg proberen! 

Titel gewijzigd door Caro (mod) | Vorige titel: afbetaling

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5868
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen reactie op aanvraag afbetalingsplan

@melissa6 

Als je een afbetalingsregeling aanvraagt zou je normaal gezien ook een berichten moeten hebben ontvangen. Check je email zeker eens ook in je spam box kan zijn dat ze daar iets in hebben gestuurd.

Is die afbetaling rechtstreeks via je zelf of via een bemiddelaar ?

Kun je ook niet iemand anders zijn gsm toestel of vaste lijn gebruiken en dat je dan kan bellen ? 015 66 66 66 kun je op elk willekeurig toestel bellen. vergeet niet je klantenummer bij de hand te houden aangezien je nu niet met je eigen toestel kan bellen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
CaroO
Expert Moderator
Berichten: 38
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Verander-je-wachtwoord-dag

Geen reactie op aanvraag afbetalingsplan

Hey @melissa6! Ik begrijp dat het zeker niet fijn is dat je na 2 aanvragen nog steeds geen reactie ontvangen hebt.

De Netweters kunnen je hier helaas niet mee helpen aangezien dit door Telenet geregeld moet worden. Ik raad je aan om hiervoor telefonisch contact op te nemen op het nummer 015 66 66 66. Dan kijken mijn collega's dit graag voor je na.

Hopelijk wordt het snel in orde gebracht. Ik duim alvast! 👍


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewCaro | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2720
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Geen reactie op aanvraag afbetalingsplan

Neem contact via  WhatsApp bereiken op het nummer: +32 468 00 10 98  

Dit werkt altijd ook al is je telefoon afgesloten

 

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2720
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!
0 Likes