Beantwoorden
Anne-007
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party! Hi there!

Streamz abonnement sinds 26 augustus technisch probleem

Wij hebben 26 augustus streamz toegevoegd aan onze bundel online via de telenet app. Binnen het uur moest het lukken, we zijn nu 29 september en nog steeds geen streamz hier. Uitleg die ik krijg via whatsapp, telefoon en chat is dat Het is vastgelopen achter de schermen, ons probleem is een dossier geworden dat iemand van de technische dienst moet oppikken en nodige doen. Dit duurt nu al 1 maand?!? Maar op de rekening staat het wel al aangerekend en is al betaald... 

0 Likes
4 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1130
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Streamz abonnement sinds 26 augustus technisch probleem

Je kan hiervoor een klacht indienen bij Telenet: Ik heb een klacht over Telenet. Waar kan ik terecht? Duurt het daarna nog te lang, dan kan je eventueel hetzelfde doen bij de Ombudsdienst (info staat ook op bovenstaande link)

Ik zou ook expliciet het factuur betwisten (kan mee in de klacht) zodoende de abonnementskosten gecompenseerd te krijgen.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Streamz abonnement sinds 26 augustus technisch probleem


@Anne-007  schreef:

Maar op de rekening staat het wel al aangerekend en is al betaald... 


Zomaar alles meteen betalen is je eigen keuze. Nooit betalen voor iets dat je niet hebt gekregen!
Je moet de foute aanrekening alsnog betwisten als je je geld wil terugkrijgen. Dat kan het best schriftelijk, neem een schermafbeelding van het ingevulde formulier als bewijs: https://www2.telenet.be/residential/nl/web-forms/complaints/

0 Likes
Anne-007
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party! Hi there!

Streamz abonnement sinds 26 augustus technisch probleem

Bedankt, klacht al 3x ingediend. Geen reactie tot nu. Heb streamz betaald omdat ik niet wil dat ze onze diensten blokkeren omdat de rekening niet voldaan is. Maar dit is nu al 4w, ze zijn gewoon een machtig kanaal en als klant sta je met je rug tegen de muur machteloos... 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Streamz abonnement sinds 26 augustus technisch probleem

Dat je onmachtig bent, maak je jezelf wijs.
Angst is een slechte raadgever.

Telenet mag je diensten niet blokkeren wanneer je een aanrekening betwist of een klacht hebt ingediend.

Dit is het stappenplan:

  • Telenet stuurt jou een foutieve aanrekening
  • Jij trekt het foutief aangerekende bedrag af van het totaalbedrag van de aanrekening
  • Jij betaalt uitsluitend het bedrag waarmee je akkoord bent
  • Jij betwist het foutief aangerekende bedrag via https://www2.telenet.be/residential/nl/web-forms/complaints/ en neemt een schermafbeelding van het ingevulde formulier als bewijs

Als Telenet deze klacht niet binnen één aanrekeningsperiode oplost, dan dien je onmiddellijk klacht in met alle verzamelde bewijzen bij https://www.ombudsmantelecom.be/nl/een-klacht-indienen/klacht-voor-bemidddeling/

Wanneer de Ombudsdienst voor telecommunicatie een klacht behandelt, mag Telenet je diensten niet blokkeren.

0 Likes