Beantwoorden
Bart10504
Experienced Beetjesweter
Berichten: 13
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Inloggen TV-app mislukt sinds WIGO > ONEup omschakeling

Ik kan sinds gisteren niet meer inloggen op Telenet tv . Ik heb een Telenet one up en een tv Box. 

Ik ben wel pas sinds vorige week overgestapt van een wigo home s naar one up maar ik heb altijd kunnen inloggen. Bij mijn jongste  en vrouw werkt het wel nog maar bij mij en mijn oudste niet meer. Wat zou dit kunnen zijn?

Ik heb een screenshot genomen van het scherm wat komt

Screenshot_20230205-052144.jpg

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Telenet tv app inlog problemen

Tags (2)
0 Likes
27 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5855
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Inloggen TV-app mislukt sinds WIGO > ONEup omschakeling

@Bart10504 

Kun je ook info geven waar je op wil inloggen , een smartphone een tablet een pc ? 

Loggen jullie allemaal met een eigen login in op de tv app of hebben jullie allemaal hetzelfde account wat er gebruikt wordt ? 

Ook al eens gezien of je niet reeds je aantal schermen bereikt hebt , want wat voor One up heb je is dat met twee nummers of drie of één ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bart10504
Experienced Beetjesweter
Berichten: 13
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Inloggen TV-app mislukt sinds WIGO > ONEup omschakeling

We willen via onze gsm inloggen. En we liggen allemaal via mijn account in. Mijn kinderen hebben nog geen account. Dit gaf vroeger met mijn wigo home s geen probleem 

Ik heb one up met 1 gsm nummer..

Moet ik dan voor iedereen een account maken?

 

0 Likes
Bart10504
Experienced Beetjesweter
Berichten: 13
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Inloggen TV-app mislukt sinds WIGO > ONEup omschakeling

En waar kan ik zien of ik mijn aantal schermen bereikt hebt. Want als ik ook maar alleen wil kijken heb ik dit probleem?

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5855
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Inloggen TV-app mislukt sinds WIGO > ONEup omschakeling

@Bart10504 

Is geen verplichting voor iedereen een eigen account aan te maken enkel wel handig dan hebben ze hun eigen login en dan ben jij gerust dat ze nergens iets kunnen aanpassen via 'mijn Telenet'. Is maar een tip en daar doe je zelf mee wat jij wil hé. Ik heb voor mijn partner een eigen login gemaakt aangezien ik de hoofdbeheerder ben , kinderen zijn er niet. 

Als je een One Up hebt met 1 mobiel nummer kun je ook maximaal kijken tegelijk op 2 schermen. Dus als jij wil kijken en je vrouw dan wil dat zeggen dat je kinderen niet kunnen kijken. Op die manier kun je dat een beetje nagaan je kan niet checken of je overal bent aangemeld want dat doet niet ter zake. Ik heb een Imac een Apple tv een windows pc en alles is aangemeld maar ik kan overal kijken maar ook weer in het beperkte aantal. Dus als ik op alles tegelijk zou willen en dan nog eens een extra pc erbij aan zou doen dan is mijn vierde scherm niet mogelijk. 

Maar dan is de vraag stelt het probleem ook zich individueel als je alleen wil kijken ? 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bart10504
Experienced Beetjesweter
Berichten: 13
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Inloggen TV-app mislukt sinds WIGO > ONEup omschakeling

Ja het probleem is er ook als ik alleen wil kijken. Want als ik nu wil inloggen lukt het niet. En er is niemand wakker buiten mij.

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5855
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Inloggen TV-app mislukt sinds WIGO > ONEup omschakeling

@Bart10504 

Ok , ja die afbeelding moet eerst goedgekeurd worden dus ik zie de foutmelding niet. 

Maar de app er eens afgooien en opnieuw proberen kan een oplossing zijn. Wat voor gsm gebruik je ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bart10504
Experienced Beetjesweter
Berichten: 13
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Inloggen TV-app mislukt sinds WIGO > ONEup omschakeling

Ik gebruik een oneplus 7 t pro. En mijn dochter een Samsung. Het gekke is gisteren ging het bij mij maar mijn dochter niet. Ik lig uit bij mij en nu kan ik ook niet meer inloggen

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5855
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Inloggen TV-app mislukt sinds WIGO > ONEup omschakeling

@Bart10504 

Verwijder de app eens en installeer die eens terug. 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Inloggen TV-app mislukt sinds WIGO > ONEup omschakeling

Er zijn de laatste tijd kleine problemen  door dat alle digibox ,digicorder tv kaartje zijn overgezet naar ook naar de tv app

zijn er een kleine groep die niet meer kunnen inloggen dit zal wel weer in orde komen heb geduld

heeft niets met switch te maken van abo  alles blijft het zelfde groot pakket of kleine pakket blijven de zelfde voorwaarde zoals iedereen

0 Likes
janw
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Wereld gedichtendag It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Inloggen TV-app mislukt sinds WIGO > ONEup omschakeling

Kleine problemen ? Kleine groep die niet meer kan inloggen ? Al eens in de appstore gekeken naar de meest recente reviews van de telenet tv app ?

Bijna allemaal gefrustreerde klanten die al weken niet meer kunnen inloggen. Ik ben er ook zo eentje...

MichaelVD
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Star Wars Day Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Inloggen TV-app mislukt sinds WIGO > ONEup omschakeling

Ik heb exact hetzelfde probleem ik ben ook net overgestapt van Wigo naar One Up.

En kan nu ook niet meer inloggen op de telenet tv app en krijg dezelfde foutmelding.

Voor de omschakeling heb ik hier nog nooit problemen mee gehad.

Is het ondertussen al opgelost of heb je nog steeds hetzelfde probleem?

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Inloggen TV-app mislukt sinds WIGO > ONEup omschakeling

Het zal even duren ze zijn er mee bezig zoals zo velen geduld hebben het komt wel goed

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Inloggen TV-app mislukt sinds WIGO > ONEup omschakeling

Ik kan ook niet. De reden is blijkbaar omdat niet al mijn CI+ (en Digicorder?) geactiveerd zijn in het systeem. Misschien is dat het algemene kenmerk van de klanten waarbij telenet.tv of de Telenet tv app niet werkt (met telenet.tv kan wel de programmagids bekeken worden). Inloggen lukt niet.

0 Likes
MichaelVD
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Star Wars Day Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Inloggen TV-app mislukt sinds WIGO > ONEup omschakeling

Bij mij staat mijn Telenet TV Box  wel op de mijn telenet pagina dus weet niet of het daar aan ligt

 

0 Likes