42588
netweters
|
18944
gesprekken
|
20444
vragen
|
Ik probeer al meer dan een week contact op te nemen met Telenet om mijn probleem op te lossen, maar helaas heb ik nog geen oplossing gevonden. Ik heb een abonnement op ONE, waarbij ik eerder mijn internet- en telefoongebruik kon bekijken. Echter, wanneer ik nu inlog, merk ik dat mijn abonnement is gewijzigd naar All-internet met TV Flow. Ik heb de klantenservice gebeld, maar zij beweren dat hun systeem aangeeft dat ik nog steeds het ONE-abonnement heb en geen All-internet. Ik heb zelfs screenshots via WhatsApp gestuurd, maar het lijkt erop dat dit het probleem niet heeft opgelost.
Op dit moment, wanneer ik inlog, zie ik dat mijn internetgebruik op 0GB blijft staan en mijn telefoon staat niet vermeld onder mijn producten. Is het mogelijk dat mijn inloggegevens nog gekoppeld zijn aan een oude modem? Ik vraag me af of er een manier is om dit te verifiëren.
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Mijntelenet login is gekinkeld met oude abonnement!
Komt het klantennummer dat je ziet in Mijn Telenet overeen met het klantennummer op je facturen? Dat lijkt me de beste manier om na te kijken of je account gekoppeld is aan jouw abonnement/klantennummer.
Ja, het is hetzelfde klantnummer.
Hoi @Suzy op profiel ik beheerder ben. ik heb geen andere gebruikers. Gisteren ben ik langs de winkel geweest en ze vonden ook dat mijn (oude abonnement) geen ONE was. Als ik contact opneem met de klantenservice, zeggen ze dat ik een One abonnement heb. Er is iets mis, maar niemand weet wat het is.
Hier wordt er best een dossier voor opgemaakt via de klantendienst. Voor mij lijkt er achterliggend iets niet juist te lopen dan voor je login.
Als je dit nog niet hebt laten doen, neem je best opnieuw contact op met Telenet.