Beantwoorden
Elmr
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Dag van de Chocolade De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Mijn Telenet login is gelinkt aan oude abonnement

Ik probeer al meer dan een week contact op te nemen met Telenet om mijn probleem op te lossen, maar helaas heb ik nog geen oplossing gevonden. Ik heb een abonnement op ONE, waarbij ik eerder mijn internet- en telefoongebruik kon bekijken. Echter, wanneer ik nu inlog, merk ik dat mijn abonnement is gewijzigd naar All-internet met TV Flow. Ik heb de klantenservice gebeld, maar zij beweren dat hun systeem aangeeft dat ik nog steeds het ONE-abonnement heb en geen All-internet. Ik heb zelfs screenshots via WhatsApp gestuurd, maar het lijkt erop dat dit het probleem niet heeft opgelost.

Op dit moment, wanneer ik inlog, zie ik dat mijn internetgebruik op 0GB blijft staan en mijn telefoon staat niet vermeld onder mijn producten. Is het mogelijk dat mijn inloggegevens nog gekoppeld zijn aan een oude modem? Ik vraag me af of er een manier is om dit te verifiëren.

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Mijntelenet login is gekinkeld met oude abonnement!

 

0 Likes
5 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1129
Krak Applaus voor jezelf! Boek alvast het Sportpaleis! Bye-bye Google, hello Yougle!

Mijn Telenet login is gelinkt aan oude abonnement

Komt het klantennummer dat je ziet in Mijn Telenet overeen met het klantennummer op je facturen? Dat lijkt me de beste manier om na te kijken of je account gekoppeld is aan jouw abonnement/klantennummer.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Elmr
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Dag van de Chocolade De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Mijn Telenet login is gelinkt aan oude abonnement

Ja, het is hetzelfde klantnummer.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Mijn Telenet login is gelinkt aan oude abonnement

@Elmr en als je op Mijn Telenet gaat kijken, staat deze login dan als 'contracthouden' of 'beheerder' aangeduid? Want dit lijkt me zeker niet zoals het hoort.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Elmr
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Dag van de Chocolade De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Mijn Telenet login is gelinkt aan oude abonnement

Hoi @Suzy op profiel ik beheerder ben. ik heb geen andere gebruikers. Gisteren ben ik langs de winkel geweest en ze vonden ook dat mijn (oude abonnement) geen ONE was. Als ik contact opneem met de klantenservice, zeggen ze dat ik een One abonnement heb. Er is iets mis, maar niemand weet wat het is. 

 

 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Mijn Telenet login is gelinkt aan oude abonnement

Hier wordt er best een dossier voor opgemaakt via de klantendienst. Voor mij lijkt er achterliggend iets niet juist te lopen dan voor je login.
Als je dit nog niet hebt laten doen, neem je best opnieuw contact op met Telenet.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes