24769
netweters
|
152545
antwoorden
|
20719
vragen
|
Wij hebben 26 augustus streamz toegevoegd aan onze bundel online via de telenet app. Binnen het uur moest het lukken, we zijn nu 29 september en nog steeds geen streamz hier. Uitleg die ik krijg via whatsapp, telefoon en chat is dat Het is vastgelopen achter de schermen, ons probleem is een dossier geworden dat iemand van de technische dienst moet oppikken en nodige doen. Dit duurt nu al 1 maand?!? Maar op de rekening staat het wel al aangerekend en is al betaald...
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je kan hiervoor een klacht indienen bij Telenet: Ik heb een klacht over Telenet. Waar kan ik terecht? Duurt het daarna nog te lang, dan kan je eventueel hetzelfde doen bij de Ombudsdienst (info staat ook op bovenstaande link)
Ik zou ook expliciet het factuur betwisten (kan mee in de klacht) zodoende de abonnementskosten gecompenseerd te krijgen.
@Anne-007 schreef:Maar op de rekening staat het wel al aangerekend en is al betaald...
Zomaar alles meteen betalen is je eigen keuze. Nooit betalen voor iets dat je niet hebt gekregen!
Je moet de foute aanrekening alsnog betwisten als je je geld wil terugkrijgen. Dat kan het best schriftelijk, neem een schermafbeelding van het ingevulde formulier als bewijs: https://www2.telenet.be/residential/nl/web-forms/complaints/
Bedankt, klacht al 3x ingediend. Geen reactie tot nu. Heb streamz betaald omdat ik niet wil dat ze onze diensten blokkeren omdat de rekening niet voldaan is. Maar dit is nu al 4w, ze zijn gewoon een machtig kanaal en als klant sta je met je rug tegen de muur machteloos...
Dat je onmachtig bent, maak je jezelf wijs.
Angst is een slechte raadgever.
Telenet mag je diensten niet blokkeren wanneer je een aanrekening betwist of een klacht hebt ingediend.
Dit is het stappenplan:
Als Telenet deze klacht niet binnen één aanrekeningsperiode oplost, dan dien je onmiddellijk klacht in met alle verzamelde bewijzen bij https://www.ombudsmantelecom.be/nl/een-klacht-indienen/klacht-voor-bemidddeling/
Wanneer de Ombudsdienst voor telecommunicatie een klacht behandelt, mag Telenet je diensten niet blokkeren.