24769
netweters
|
152550
antwoorden
|
20720
vragen
|
Ik ging vandaag omstreeks 13u naar de Telenet winkel om Telenet FLOW te activeren. Nu, meer dan 7 uur later kan ik nog steeds niet inloggen op www.telenet.tv. Ik krijg de foutcode hieronder. Ik kaartte het probleem al aan via de whatsapp klantendienst maar het lijkt dat men ook daar niet echt een oplossing weet. M'n paswoord is sowieso correct. Ik kan inloggen op "mijn telenet" en zie dat ik een lopend abonnement op FLOW heb.
Iemand hier een suggestie?
@Filiproelandt log je in met een email adres of een a0011 inlog ????
ik log in met een mailadres xxxx@gmail.com (net zoals ik daarmee inlog op mijn telenet)
@Filiproelandt ben het niet zeker maar denk dat je enkel met een telenet login kan inloggen op flow tv.
en dat daar het probleem zit dat een gmail adres niet aanvaard wordt.
Had ik al geprobeerd maar telenet tv is blijkbaar altijd met een maildres. Hetzelfde waarmee je inlogt op 'mijn telenet'. Ik heb de klantendienst via whatsapp aan de 'lijn'. Ook daar bevestigt men dat m'n login (e-mail) dus correct is. Alleen kan men mij niet verder helpen want volgens mij snappen ze er ook niets van. Ik moet nu toestellen en versies doorgeven. Maar ik heb een recente iPhone met laatste iOS en laatste versie van de app. Op computer al verschillende browsers gebruikt, zelfs in sandbox/vmware. Steeds hetzelfde probleem. Ik kan het alleen maar steken op iets wat niet klopt in hun systeem. Na het aanvragen in de winkel deze middag kreeg ik ook geen automatische 'welkom' mail. Iets wat standaard gebeurt bij het aanvragen (of afsluiten) van een nieuwe dienst.
Probeer eens Wachtwoord opnieuw instellen
Net de vraag gesteld via whatsapp of het wachtwoord aanpassen een oplossing biedt.. Dit is hun antwoord:
"Het wachtwoord aanpassen, gaat niet helpen, dit hebben wel al geprobeerd bij andere meldingen hiervan. Ik heb het nodige doorgegeven. Mocht je nog vragen hebben, contacteer ons dan gerust. Kendra"
Ik ben dus blijkbaar niet de enige die dit al tegengekomen heeft. Laat ons hopen dat ze er uit geraken.
Ok vroeger ging het wel goed om te weten (april mei )
Oh… dat lukt dus blijkbaar wel. Maar deze site gaat verdwijnen. Kan toch niet de bedoeling zijn.
Om stekezot van te worden!!! Zaterdag gebeld met klantendienst. Die heeft live samen met mij het paswoord gereset om dan te constateren dat het nog niet werkt (maar dat wist ik al eigenlijk want ik had zelf al een reset gedaan).
Vandaag klantendienst gebeld... ze gingen het bekijken. Ze gingen mij op de 'hotline' zetten om het op te lossen. Ze gingen het vandaag nog bekijken. Zonet een mail gehad dat m'n paswoord gereset is (nog maar eens) om dan opnieuw te zien dat het probleem steeds hetzelfde blijft 'Oeps, aanmelden mislukt'.
Dit is toch gewoon te zot voor woorden. Dit is al m'n zesde contact met telenet (via whatsapp en telefonisch) en niemand krijgt het opgelost! Stilaan ten einde raad.
App er af gegooid en opnieuw proberen te installeren werk dat
Al geprobeerd. No luck.
Heb het probleem nu ook na heractivatie flow... En via flow.telenet.tv & flow app krijg ik foutmelding SSM_1160 😕 www.playsports.be werkt dan weer wel?
foutmelding flow app
foutmelding TV app