*2de poging om te posten, bericht is blijkbaar verdwenen* Ik heb iets gelijkaardig voor. Ik had Fiber 200 en TV waarvoor ik afgerond 73 € per maand voor betaalde. Ik zag echter dat nieuwe klanten konden profiteren van 300Mbps downloadsnelheid (met All-Internet wat in de plaats is gekomen van Fiber 200), voor hetzelfde tarief. Ik heb bij de klantendienst nagevraagd of bestaande klanten ook konden profiteren van deze hogere downloadsnelheid. De medewerker zei dat dit mogelijk is als ze mij overzetten naar All-Internet. Ze verzekerde mij ook dat het tarief 73 € per maand zou blijven, dus dat er geen extra kosten aan verbonden zijn. Op basis van deze info heb ik toestemming gegeven om het internetabonnement te wijzigen naar All-Internet. Een paar uur later krijg ik echter een bevestigingsmail waarin staat dat het tarief 82 euro is (ongeveer). De volgende dag bel ik terug om dit aan te kaarten. Dan blijkt dat er huur van een decoder automatisch wordt meegerekend die ze niet uit het systeem krijgen. De medewerker van dienst vond dit ook een vreemde zaak. Hiervoor hebben ze nu een dossier aangemaakt om te kijken of ze internet en TV op aparte accounts kunnen zetten, of als laatste redmiddel, onderzoeken of ze mij terug kunnen zetten naar Fiber 200. Daarvoor wacht ik nog het antwoord af. Ik vind het een kwalijke zaak dat men jou met één klik iets kan aansmeren maar om het vervolgens terug te draaien alles dichtgetimmerd blijkt te zijn. Ik neem aan dat de 14 dagen bedenktijd bij verkoop op afstand hier toch ook moeten gelden, m.a.w. dat men jou terug kan zetten op het oude abonnement? Ik hoop dat ze het abonnement en mijn vertrouwen in Telenet kunnen herstellen.
... Meer weergeven