Ik kan uw mening niet delen @Ex-Netweter om de eenvoudige reden dat Telenet de twee producten afzonderlijk verkoopt. Telenet heeft geen enkel wettelijk recht om daar nog iets anders betalend aan toe te voegen. Een verkoper die iets aanbied aan een bepaalde prijs geeft een eenzijdige verbintenis. Deze verkoper is gebonden door deze eenzijdige verbintenis. De verkoper doet niet wat hij wil. Eén zwaluw maakt de lente niet. Volledig akkoord. Op het ogenblik dat er één is die doordrijft en het publiceert zullen anderen volgen. Als er een teveel van dezelfde klachten zijn, zal Telenet zich wel wettelijk in orde stellen. Een jaar of twee geleden was er een Netweter die vaststelde dat in een bepaald geval Telenet het sociaal tarif niet correct toepastte. De betrokkene heeft uiteindelijk klacht ingediend bij de ombudsdienst en gelijk gekregen. Dit moet nog op de Netweters terug te vinden zijn. Ik weet niet waarom je niet geloofd dat een bemiddelingsklacht bij de ombudsdienst niet zou helpen. Ik weet dat het wel werkt. Zich richten tot de ombudsdienst is geen kwestie van stoer te doen. Het is een eenvoudige manier om bepaalde meningsverschillen op te lossen. Ik ontken niet de kracht van uitbazuinen via de media, maar weet dat dit ook een averechts effect heeft. Slechte reklame is op termijn dikwijls goede reklame. De naam komt bekend voor, de reden is men vergeten.
... Meer weergeven