Bij deze voeg ik mij bij de mensen die met dit probleem geconfronteerd worden. Eind 2019 ben ik een nieuwe modem gaan halen zodat ik kon genieten van de verhoogde downloadsnelheid (300 ipv 200 Mbps). Omdat ik reeds gebruik maakte van TV met een kaartje werd mijn abonnement omgezet naar een All-Internet & Telenet TV, inclusief de huur van een digicorder die ik NIET heb en NIET wil. In december 2019 heb ik contact gehad, weliswaar met een vriendelijke dame, die mij toen een korting heeft aangeboden twv de huur voor een periode van 12 maanden, met ingang van januari 2020. Dat heb ik toen - dom of niet - aanvaard als oplossing, inclusief het advies om eind 2020 terug contact op te nemen voor een zelfde of andere oplossing. Zo gezegd, zo gedaan. Enkele weken terug heb ik online een formulier ingevuld met verwijzing naar het ticket van een jaar eerder. Op 09/01 werd ik door een medewerker gecontacteerd. Na meer dan 45 minuten aan de lijn met die persoon ben ik geen stap verder: ik kreeg het excuus dat de korting niet opnieuw kan worden aangeboden ik kreeg het excuus dat hun systemen het nog steeds niet toelaten om All-Internet en Telenet TV apart af te nemen tijdens het gesprek heeft men geprobeerd om de 2 alsnog te splitsen met 2 verschillende aanrekeningen, dat liep goed zolang mijn internetverbinding werd gedowngrade naar Basic Internet, maar bij het terug upgraden naar All-Internet werd het terug 1 gecombineerd abonnement, inclusief huur digicorder de kwestie zou worden doorgestuurd naar een andere dienst die mij dan terug zou contacteren, maar ik kreeg de informatie mee dat dit enkele weken zou kunnen duren (!), en het advies om zelf eens terug te bellen (niet te mailen) als ik na een week nog niemand had gehoord Dat telefoongesprek is inmiddels 10 dagen geleden en ik heb nog geen nieuws gehad. Of liever, ik heb op 13/01 een nieuwe aanrekening ontvangen: voor de periode 09/01 tot 11/01 (vanwege het geknoei met mijn abonnement) werd een bedrag van 2,0768 euro in mindering gebracht, om vervolgens een bedrag van 7,0615 euro aan te rekenen, terwijl ik nog steeds dezelfde producten afneem! voor de volgende facturatieperiode 12/01 tot 11/02 wordt ik nu de volledige abonnementskost aangerekend inclusief huur digicorder het openstaand saldo dien ik te betalen voor 01/02 Ik ben inmiddels radeloos en voel me in de steek gelaten door een provider bij wie ik al jaren lang trouw klant ben. Ik weet niet meer bij wie ik terecht kan voor een oplossing. Elke keer dat ik schriftelijk contact opneem over deze kwestie, steeds met een gedetailleerde uitleg, wordt ik telefonisch gecontacteerd en moet ik de hele historie opnieuw herhalen om uiteindelijk geen oplossing te krijgen. De tijd begint te dringen aangezien ik mijn recentste aanrekening tegen 01/02 zou moeten betalen, maar ik overweeg om die aanrekening te betalen met het correcte bedrag ipv het bedrag op de aanrekening. Elk advies is welkom...
... Meer weergeven