Riemke
Freshman Weetjesweter
Riemke
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
05-07-2021
12:32
|
Lid sinds: 04-02-2021
Datum laatste bezoek: 05-07-2021 12:32
Ranking
Freshman Weetjesweter
03-07-2021
16:33
Ja dat kan je maar Tim (de grootste provider) en Vodafone zijn niet toegestaan voor Telenet klanten. Daar is blijkbaar geen contact mee afgesloten.
... Meer weergeven
03-07-2021
08:59
Voor alle duidelijkheid, het probleem is nog niet opgelost en Telenet is in eerste instantie ook niet van plan om het op een korte termijn op te lossen. Het probleem zit hem in het afsluiten van roaming voorwaarden met buitenlandse partners. Spijtige zaak voor Telenet klanten.
... Meer weergeven
02-07-2021
20:27
Dit is niet echt hetzelfde topic. Dit gaat meer over het waarom Telenet het probleem niet opgelost krijgt. Het spijtige is dat we het zelf hebben moeten uitzoeken en dat de helpdesk blijft beweren dat er geen probleem is en dat verbinden met providers als TIM en vodafone wel mogelijk is. Een alternatief voor het probleem is er niet voor Telenet. Je hebt geen idee over hoeveel klanten het momenteel gaat, maar dat moeten er toch heel veel zijn, iedereen waarmee wij hier in contact komen en Telenet klant is, heeft het. De frustratie blijft maar groeien, geen goede zaak voor een bedrijf als Telenet.
... Meer weergeven
02-07-2021
18:21
1
We verblijven met 4 gezinsleden in het noorden van Italië. Al meer dan 2 weken proberen we de Telenet klantendienst ervan te overtuigen dat er een enorm probleem is met hun plaatselijke roaming partners (WindTre, Iliad). Ze zijn niet in staat om een gewoon telefoongesprek tussen verschillende Telenet klanten tot stand te brengen (de verbinding breekt na enkele beltonen af) Ook gebeld worden vanuit België is vaak niet mogelijk. De mobiele data is HEEL slecht of word zelfs niet aangeboden door de iliad partner. Bellen naar de Klantendienst en Iters van Telenet brengt niets op: Ze beweren dat het probleem niet bestaat er dat overschakelen naar een betere provider als Vodafone ook mogelijk is (als je maar genoeg probeert en het manueel doet), wel ik heb het eindeloos geprobeerd en het gaat niet! Ook niet telefoon heropstarten, of simkaart verwijderen en enkele minuten wachten (het typische Telenet helpdesk antwoord) help niet. Belgen van andere providers zoals Proximus en Orange hebben het probleem niet. Ondertussen zijn er meer Telenet klanten hier op vakantie gekomen die ALLEMAAL hetzelfde probleem hebben. Op klachten en case mails naar Telenet word er ook niet gereageerd. Berichten ook al niet. Het enige bericht dat ik van Telenet heb gekregen is dat onze data pot op is en we niet meer mobiel kunnen surfen tot die vernieuwd word. Ook dat nog8 Het is een schande dat Telenet zijn klanten zo behandeld, in plaats van naar een oplossing te zoeken of tenminste zijn klanten te geloven wanneer ze problemen melden. Voor nu zit er voor ons niets anders op dan een abonnement te nemen bij een goedwerkende provider hier in Italië, namelijk TIM of vodafone. Dat komt nog eens bovenop ons al zo duur Telenet abonnement. Wat is de nieuwe slogan nu weer van Telenet? Geen zorgen, allemaal ONE? We zijn de snelste? In elk geval niet bij het oplossen van de problemen met hun goedkope partners!
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
bellen
-
mobiele data
-
roaming
02-07-2021
17:41
Data werkt zeker ook NIET goed, één provider die als partner in de roaming lijst staat, namelijk: iliad geeft zelf helemaal geen mobiele data als je er verbinding met maakt! En het telefoon verkeer werkt even slecht.
... Meer weergeven
02-07-2021
17:36
Dat zou goed kunnen, maar ik ben niet diegene die een contract heeft afgesloten met een provider die niet aan zijn (gewone) eisen kan voldoen. Ik betaal anders genoeg voor mijn Telenet abonnement. Ik zit opgescheept met een service die niet werkt en daar geven ze bij Telenet blijkbaar niets om. Het enige dat ik er nog kan aan toevoegen is dat er ondertussen veel meer Telenet klanten hier hetzelfde probleem hebben en dat ze er allemaal niet over te spreken zijn hoe ook zij door de klantendienst van het kastje naar de muur worden gestuurd.
... Meer weergeven
28-06-2021
21:48
Het probleem is helaas terug. Meer dan ervoor. Bellen gaat nu helemaal niet en de mobiele date was sneller in de middeleeuwen. We geraken echt gefrustreerd. Ook de klachtendienst van Telenet antwoord niet!
... Meer weergeven
20-06-2021
01:39
1
Het probleem is opgelost. Blijkbaar heeft Telenet of WindTre het technische probleem aangepakt.
... Meer weergeven
13-06-2021
12:02
Ik was van plan om morgen terug te bellen naar de helpdesk. Ondertussen zijn we het zelf aan het uitzoeken, het blijkt dat op dit moment enkel Telenet klanten hetzelfde probleem hebben hier. Tot nu toe 9 afzonderlijke simkaarten. Telenet maakt op die moment geen goede beurt hier in Italië, we worden als het ware uitgelachen door andere Belgische provider gebruikers van Proximus en Orange. Spijtige zaak.
... Meer weergeven
13-06-2021
11:31
Blijkbaar kunnen telenet klanten hier enkel verbinding maken met het Italiaanse windtre netwerk (wat hier een slechte ontvangst heeft), overschakelen naar andere provider is niet toegestaan. Dus geen TIM, Vodafone en dergelijke. Andere belgen hier op deze locatie (Gardameer) die geen Telenet klant zijn hebben geen problemen en kunnen aanmelden op andere providers en vlotter aromatisch overschakelen. Over de telenet helpdesk valt het mij op dat ze allemaal een vreemde naam hebben en een Nederlands Surinaams accent. Hun oplossingen zijn niet relevant en hopeloos, het spijt me dat ik dat moet zeggen.
... Meer weergeven
13-06-2021
08:41
Dat hebben we allemaal al geprobeerd. Waneer we dit proberen komt er de melding: "Uw simkaart staat verbinding met dit netwerk niet toe". Ook de simkaart verwijderen en terug plaatsen na 10 minuten en het toestel de hele nacht uitzetten werken ook niet. De helpdesk weet het blijkbaar ook niet echt wat het probleem is. Trouwens, zou het kunnen dat de helpdesk van Telenet zich in het buitenland bevindt? Ze hebben allemaal een Surinaams accent.
... Meer weergeven
13-06-2021
00:07
We zitten momenteel met 4 gezinsleden in het noorden van Italië. Al sinds een paar dagen kunnen we niet met elkaar bellen. Wanneer we dat proberen, gaat de telefoon 3 keer over en dat breekt de verbinding af. De ontvanger krijgt niets te horen of zien op zijn telefoon. Soms krijgt die wel de melding een paar minuten later dat die een gemiste oproep heeft gehad. Een enkele keer lukt de verbinding wel maar komt er op de telefoon van de ontvanger dat er een privé nummer belt, ookal staat de beller tussen zijn contract personen. Bellen of gebeld worden naar of vanuit België gaat ook niet. Het is een heel vervelende situatie. Al een paar keer naar de telenet helpdesk gebeld en die beweren dat het probleem uiteindelijk bij de lokale provider ligt. We komen al jaren naar de zelfde plaats in Italië en dit is nog nooit eerder voorgevallen. Sms'en en mobiele date werkt wel normaal.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
bellen
04-02-2021
16:23
Als beta tester van de Google Berichten app was ik zeer verheugd dat Telenet, samen met Base in België de RCS service aanbieden. Alleen werkt deze bij mij niet. Bij mijn partner, met het zelfde toestel en ook Telenet klant werd de functie al vlak na het installeren van de Google Berichten app geactiveerd. het uittesten van de functie heeft ons al menig MMSjes gekost die gretig aangerekend worden door telenet. Opnieuw installeren help niet, heropstarten ook niet. Bellen naar de Telenet helpdesk ook niet, in tegendeel, de vriendelijke medewerker viel een beetje uit de lucht, RCS? Ze zei dat dit een Google probleem is en ik daarmee contact moet opnemen. Dus beste Telenet,of je bied de service aan, of je bied hem niet aan, een ondersteuning bij eventuele problemen hoort daar dan ook bij. Ik ben net als jullie benieuwd hoe dit weer gaat aflopen, het zoveelste Telenet avontuur.
... Meer weergeven
Berichten die Riemke geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 02-07-2021 18:21 | |
1 | 20-06-2021 01:39 |