Ik heb dezelfde foutmelding maar dat is al sinds 26 april 🤔 Hou alleszins ALLES goed in het oog. Ik heb al diverse keren contact gehad met Telenet en telkens wordt er een klein probleem opgelost maar ontstaat er een ander. In het begin werd mijn mobiele data nog steeds aangerekend onder het Wigo abbo. Terwijl het vast internet wel degelijk ONEup was (inclusief de snelheid). Daarna had ik helemaal geen mobiel internet meer. Leuk...dan upgrade je je abonnement en zetten ze je nog zonder mobiel internet. Uiteraard houdt Telenet je niet op de hoogte van de vooruitgang van dit probleem. Heb telkens zelf de problemen moeten aankaarten en telkens werd me beloofd om me op de hoogte te houden. Tja...de eerste telefoon en sorry moet ik nog krijgen. Die extra datasimkaart bestellen lukt trouwens ook niet. Het systeem loopt dan vast en Telenet moet er opnieuw in tussen komen. Ik heb ze dus nog steeds niet. SafeSpot+ staat zogezegd geïnstalleerd. Maar dat is niet het geval. Ik kan het ook niet stopzetten want dan verkrijg ik opnieuw dezelfde foutmelding dat ze de vorige bewerking nog aan het verwerken zijn. Zelfs bij mijn vaste telefonie zijn er problemen. Het ziet er allemaal via 'Mijn Telenet' correct uit. Maar als je een extra dienst wilt bij bestellen dan loopt opnieuw het ganse systeem vast. Daarnaast het forwarden van poorten werkt ook niet. De instellingen worden wel opgeslagen in 'Mijn Telenet' maar de poorten blijven gewoon toe. Voor mijn overgang naar ONEup werkte dit allemaal zoals je zou verwachten. Ik zou dus zeggen hou je product goed in het oog en controleer alles. Want wat je visueel te zien krijgt op 'Mijn Telenet' is daarvoor niet altijd het geval wat je hebt.
... Meer weergeven